Info-2021-22an-Gasteizen-edo-Donostian-minor-profesionalizanteak-egiteko-aukera

2023/24an Gasteizen edo Donostian minor profesionalizanteak egiteko aukera

Bilboko Hezkuntza Fakultatearen (BHF), Gasteizko Hezkuntza eta Kirol Fakultatearen (GHKF) eta Donostiako Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatearen (HEFA) artean akordioa dago 4. kurtsoa beste zentroan egin nahi duten ikasleentzat.  2023/24an 7 plaza izango dira GHKFko Heziketa fisikoa minor profesionalizatzailean eta 3 HEFAko Hezkuntza berezia minor profesionalizatzailean.

Nola egin eskaria?

Lekualdatzea eskatu behar da helmuga-Fakultatean (Gasteizko GHKFn edo Donostiako HEFAn) lekualdatzeak eskatzeko epean. Bertatik erantzungo zaizue minor horretan plazaren bat duzuen edo ez. 1-3 mailetako ikasgai guztiak gaindituta izan behar dituzue eskaria bideratzeko, eta plazen esleipena espedientearen arabera izango da.