Eduki publikatzailea

GURUTZE EZKURDIA: EMAKUME ABERTZALE BATZAK 100 URTE

1922an sortua, Emakume Abertzale Batza izan zen Gerra Zibilaren aurreko euskal emakumeen erakunde garrantzitsuena.
GURUTZE EZKURDIA

Gurutze Ezkurdia Arteaga bazkideak, Karmele Perez Urrazarekin eta EHUko Garaian Ikerketa Taldeko Begoña Bilbao Bilbaorekin batera, Emakumeak aberria eginez. Emakume Abertzale Batza 100 urte liburua idatzi du, EABren mendeurreneko historia biltzen duen liburua, taldearen historia biltzen du eta aurretik argitaratu gabeko irudiak ditu.

Sabino Arana Fundazioak argitaratu zuen, Gogora —Oroimenaren, Bizikidetzaren eta Giza Eskubideen Institutuarekin elkarlanean, eta azaroaren 6an aurkeztu zen Bilbon. Eusko Jaurlaritzako Berdintasun, Justizia eta Gizarte Politiketako sailburu Nerea Melgosa, Sabino Arana Fundazioko lehendakari Mireia Zarate eta egileek parte hartu zuten ekitaldian.