Info_Informacion-academica_TFG

• LEHEN HEZKUNTZAKO GRADUA

Info_Informacion-academica_TFG_avisos

OHARRAK

2019ko iraileko GRAL defentsak honela antolatu dira:

• Irailak 26: Haur Hezkuntza eta Gizarte Hezkuntza
  • Irailak 27: Lehen Hezkuntza

Deialdi honetan parte hartzeko, matrikula prozesua burutu behar da (kreditoak matrikulatu GAURen, defensa eskatu GAURen eta lana ADDIra igo). Irailaren 10a izango da azken eguna hiru eginkizun hauek betetzeko.

2019/20 ikasturtean Gradu Amaierako Lana egiteko gaien autoesleipena

2019/20 ikasturtean gradu amaierako lana egingo duten eta gai proposamenik onartuta ez duten ikasleek, 4. kurtsoko matrikula egitearekin batera hautatuko dute GRALA egiteko gaia eta tutorea, matrikula bukatu eta jarraian irekiko den aplikazioaren bidez. Azpian dauden excell dokumentuetan, fakultatearen eskaintza, graduka, aurreratzen dizuegu.
Gogoratu, gai proposamena onartuta duten ikasleek ez dutela ezer egin beharko.
Gradoa bukatzeko GRALA besterik ez duten ikasleek, derrigorrez matrikulatu beharko dute GRALA, gaia eta tutorea hautatu ahal izateko.

2019/20 ikasturtean GRALA prestatzeko gai proposamenak onartutako eta baztertutako gaien zerrenda

Gogoratu, gai proposamena onartuta duten ikasleek ez dutela ezer egin beharko.

2019ko ekaineko GRAL defentsak honela antolatu dira:

• Ekainak 19: Gizarte Hezkuntza
  • Ekainak 20: Haur Hezkuntza
  • Ekainak 21: Lehen Hezkuntza

Deialdi honetan parte hartzeko matrikula prozesua burutu behar da (kreditoak matrikulatu GAURen, defensa eskatu GAURen eta lana ADDIra igo). Maiatzaren 30 izango da azken eguna hiru eginkizun hauek betetzeko.

2018/03/07 - 2018/19 ikasturtean GRALA egingo duten ikasleek, gai proposamenak egiteko aukera izango dute, martxoaren 12tik 18ra

GAURen bidez egin beharko dira proposamenak, Hezkuntza Fakultateak Gai proposamena nola egin (pdf,144.97 Kb) dokumentuan emandako jarraibideak kontuan hartuz.

2018/03/07 - 2018/19 ikasturtean GRALA soilik matrikulatuko duten ikasleek egin beharrekoak

Matrikula eta gai hautaketari buruzko informazioa HEMEN

2018/03/07 - GRAL gaiari uko egitea

Ikasleek esleitutako gai eta tutoreari uko egin ahal izango dio, eta hurrengo ikasturteko gai esleipen prozesuan sartzeko aukera izango du. Ukoa, Idazkaritzan aurkeztuko da, Instantzia orokor batean, uko egiten den gaiaren izenburua eta tutorearen izen abizenak aipatuz.

Hiru epe ezarri dira ikasturtean zehar, uko egiteak onartzeko:

• Martxoak 1 eta 2 (2018ko martxoak 13ra arte epea luzatuta)
  • Ekainak 25 eta 26
  • Irailak 12 eta 13

2017/18 IKASTURTEAN GRALA EGINGO DUTEN IKASLEEN GAI PROPOSAMENAK

Hurrengo martxoaren 27tik aurrera, 2017/18 ikasturtean GRALA egingo duten ikasleek gai proposamenak egiteko aukera izango dute. Proposamenak, web orrian argitaratuta dagoen Ikasleen gai proposamenak bideratzeko jarraibideak dokumentuan ezarritakoa kontuan hartuz egingo dira. Proposamenak aurkezteko epea apirilaren 2an, 23:59an, bukatuko da.