Kalitatezko Haur H@zkuntza taldea

Ikerketaren helburua

Lehen eta bigarren haurtzaroaren eskolatzea ezagutzea. Umetxo eta ume txikien osasuna bermatzeko eta autonomia garatzeko baldintza fisikoak: espazioa eta denboraren kudeaketa, eta humanoak: helduen jarrerak, ezagutza, zereginak, esku-hartzeak, hezitzaileen arteko harremana eta lana, gurasoekiko loturak eta abar argitzea eta beraien arteko harremanak zehaztea. 

Hezkuntzarekin lotuta dagoen proiektu aktiboa

Aktiboa, gure artean burutzen jarraitzen dugulako. 
Urteak dira (2010-2013) autonomia goiztiarra garatzeko helduen jarreretatik abaiatuta, Haurreskolak Partzuergoko langileekin ikertzen hasi ginen eta emaitzek baieztatzen zutena zen unibertsitatean ez zela ea ezer ikasten. Ikasleriaren aldez aurretiazko usteak - batez ere txikitan bizi izanikoa- eta ezagutzak mantentzen zirela hiru edo lau urteko formazioaren ostean. Horiek ziren gero lanera hasi eta  egunerokoaren gida, justifikazioa eta xedea.  Hauxe ezeztatzeko asmotan Fakultateko ikasleen autonomia goiztiarraren ezagutza eta jarrerak neurtzeko tresna berri bat sortzen ari gara.

Lerrorekin lotuta dagoen taldea

Educación y desarrollo de la persona: Primera infancia: [0 – 6] años.

Educación y desarrollo de la persona: Formación de profesionales educativas/os.

Instrumentos de evaluación

IP-ren izen-abizenak

Elena Herrán Izagirre (Bilboko Hezkuntza Fakultatea, elena.herran@ehu.eus)

Taldekideak eta Sailak

Nuria Galende (Bilakaeraren eta hezkuntzaren Psikologia)
Inge Axpe (Bilakaeraren eta hezkuntzaren Psikologia)
Jone Sagastui (Bilakaeraren eta hezkuntzaren Psikologia)
Amaia Aguirregoitia (Hizkuntzaren eta Literaturaren Didaktika)
Ana Zamakona (Lanbide Heziketako psikologia irakaslea)
Ane Gurrutxaga (Haurreskolak Partzuergoko hezitzailea)