Desgaitasunak dituzten pertsonei zuzendutako beken eta praktiken deialdiak

ONCE Fundazioaren "Oportunidad al Talento" Bekak

ONCE Fundazioaren beken programa, unibertsitateko ikasleen lan inklusioa bultzatzeko.

Programak desgaitasunak dituzten unibertsitateko ikasleek graduko edo graduondoko titulua gainditzeko praktika curricularrak eta prestakuntza osatzeko curriculumetik kanpoko praktikak egin ditzaten errazten du.

"Sumando Capacidades" Beken programa

Desgaitasunak dituzten profesionalentzako beken programa. Edozein arloko tituludun berriei eta azken kurtsoetan matrikulaturiko ikasleei zuzendua

Desgaitasuna duten pertsonentzako beka deialdia. Lantegi Batuak-en praktikak

Lantegi Batuak-ek beka baten deialdia luzatu du,UPV/EHUrekin batera. Beka horren xedea, UPV/EHUko desgaitasunak dtuzten ikasleen eta tituludunen enplegua lortzeko aukerak gahitzea da,  Lantegi Batuak-en lantegiren batean 6 hilabeteko praktikak eginez.

Gureak Praktika-bekak

GUREAKek beka bat jarri du martxan %33ko desgaitasun aitortua duten EHUko eta MUko ikasleentzat.

Urtarrilaren 29tik otsailaren 9rainoko epea izango dute ikasleek beka honetan izena emateko. 10 praktika plaza eskainiko dira martxoaren 1etik uztailaren 31era. Praktika ordainduak izango dira.

Repsol Fundazioaren desgaitasunak dituzten ikasleentzako Bekak area teknikoetan

Desgaitasunak dituzten ikasleei zuzendutako Repsol Fundazioaren beka programa

Bekak Fundación ONCE-CRUE. Desgaitasunak dituzten unibertsitateko ikasleentzako poraktikak

Desgaitasunak dituzten unibertsitateko ikasleentzako praktika programa. Bere helburua kanpoko praktika akademikoak egitera bultzatzea da, lehen lan esperientziara sarbidea erraztuz eta lana lortzeko aukerak hobetuz.

Informazio gehiago

KPMG-n praktikak egiteko bekak ‘Creciendo Juntos' desgaitasunak dituzten unibertsitateko ikasleentzat

‘Creciendo Juntos' beken programaren I. deialdia. Ekimen hau erdi-mailako ingelesa eta desgaitasunak dituzten  unibertsitateko ikasleei zuzenduta dago, graduko (azken kurtsoa)  eta graduondoko ikasleei eta tituludun berriei hain zuzen ere,  KPMG-n lan praktikak egin nahi badituzte.

Bekak lanaldi osoko 6 hilabeteko luzapena eta hilean 800 euroko ikasketarako laguntza izango du.

Izena emateko epea 2017ko ekainaren 30era arte egongo da irekita.

Bidali eskaera:  empleo.fundacion@universia.net

SANTANDER CRUE CEPYME Bekak

Unibertsitateko ikasleen prestakuntza osatze aldera zuzendutako programa, ordaindutako 3 hilabeteko praktikaldiaren bitartez. Desgaitasunak dituzten ikasleentzako plazak gordetzen dira.

"Lan-mundurako hezkuntza-trantsizioa" beka programa

Enpresetan lan-praktikak egiteko edo gazte-ekintzailetza bultzatzeko.

Informazio gehiago

Ekintzailetza bultzatzeko prestakuntza beka programa, desgaitasunak dituzten unibertsitateko tituludunei zuzenduta

Programa PREVENT Fundazioak bultzatzen du ESADEren laguntzaz

Informazio gehiago

Grupo Santander-en desgaitasunak dituzten unibertsitateko ikasleentzako lan-praktikak

Banco Santander-ek Universia Fundazioaren laguntzaz Grupo Santander hirian (Boadilla del Monte) desgaitasunak dituzten unibertsitateko ikasleentzako lan-praktikak eskaintzen ditu (praktika-bakanteen %10a erreserbatu dira).

Informazio gehiago

Ver video Historia en lengua signos a pantalla completaBideoa - Urteko Bekak eta praktikak