Breadcrumb

Gakoak - Haur eta Nerabe Kalteberekin Esku Hartzeko Estrategiak Gatazka Egoeretan, Egoitza Harreran, Gazte Justizian eta Eskola Eremuan

TITULUAREN GAKOAK

Titulu honen helburua da beren portaeran delituak, oldarkortasuna eta ezegonkortasuna erakusten dituzten haur eta nerabeen kasu konplexuei aurre egiteko tresnak eskuratzea. Prestakuntza espezifiko eta zientifikoa emango da, sareko profesionalen ezagutzatik abiatuta, dituzten egoera gatazkatsuetan eta gizarte eta hezkuntza arloko esku hartzearen egunerokotasunean gertatzen diren jokabide bortitz edo disruptiboetan laguntzeko prozesuan hobeto ulertzeko. Halaber, kontuan hartu beharreko osasun mentaleko egoeren berri izango da, eta egoera horiei aurre egiten jakingo da.

Ildo horretan, unibertsitate adituaren titulu honek lau modulu ditu. Lehenik eta behin, babes sistema eta prozesuak testuinguruan kokatuko dira, genero ikuspegiarekin, eta, ondoren, jarrera bortitzei eta antisozialei aurre egiteko hainbat estrategia psikohezitzailetan gaituko dira. Ondoren, biztanle horrekin hezkuntza arloko laguntza eta lotura eraginkorra gauzatzeko modulua dago, eta, amaitzeko, praktikari buruzko ikerketa proiektu bat.

Aplikazio habiaratuak

XSLaren edukia

Eskainitako plazak

25

Modalitatea

Erdi-presentziala

Hizkuntza

Gaztelania

Kreditu kopurua

25 ECTS kreditu

Gutxi gorabeherako prezioa

Irakaslekua

Bilboko Hezkuntza Fakultatea

Arduraduna

Bilboko Hezkuntza Fakultatea

946017503

ESTEKA - Gizarte eta Hezkuntza arloko Esku-hartzea Arriskuan eta Gizarte Gatazkan Dauden Nerabe eta Gazteekin

Titulu hau Gizarte eta Hezkuntza arloko Esku-hartzea Arriskuan eta Gizarte Gatazkan Dauden Nerabe eta Gazteekin Etengabeko Prestakuntzako Masterraren parte da.

Ikusi Master honi buruzko informazioa

Titulu hau aukeratzeko arrazoiak - Haur eta Nerabe Kalteberekin Esku Hartzeko Estrategiak Gatazka Egoeretan, Egoitza Harreran, Gazte Justizian eta Eskola Eremuan

4 ARRAZOI TITULU HAU AUKERATZEKO

• Nerabeak tarteko dauden kasu konplexuen aurrean arrisku egoerak detektatzeko tresnak garatuko dituzu.
  • Enplegagarritasun handiagoa lortuko duzu kasu kritikoei eta antisozialei edo ezegonkortasun emozionalari buruzko prestakuntza espezifiko baten bidez.
  • Arloko profesionalen burnout egoerak diagnostikatzen eta ebaluatzen ikasiko duzu.
  • Ezagutza teoriko eta praktikoa lortuko duzu estrategia psikohezitzaileetan eta gizarte eta hezkuntza arloko esku hartze eredu batean.

Irteera profesionalak - Haur eta Nerabe Kalteberekin Esku Hartzeko Estrategiak Gatazka Egoeretan, Egoitza Harreran, Gazte Justizian eta Eskola Eremuan

IRTEERA PROFESIONALAK

Gizarte Hezkuntzako lanbidean lan gehien duen alorra da. Gaur egun, prestakuntza espezifikoa duten tituludunen eskari handia dago arlo honetan, eguneko baliabideetan eta egoitza baliabideetan lan egiteko jokabide arazo larriak edo oso larriak dituzten nerabeekin, edota intentsitate handiko baliabideetan daudenekin. Era berean, praktiketako esperientzia bat egiteko aukera izango da, eta hori lagungarria izango da ikaskuntzarako eta etorkizunean lana bilatzeko arrakasta izateko.

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak