Olivia Gómez Laserna

Doktoratu-ondoko Ikertzailea

Kimika Zientzietan Doktorea
Zientzia eta Teknologia Fakultatea

Olivia Gómezek nazioarteko doktoretza lortu zuen Zientzia Kimikoetan UPV/EHUn, eraikitako ondarea diagnostikatzeko metodologia analitikoen garapenari buruz (Sari berezia, 2015). Kontserbazio-metodo berdeen (Oxfordeko Unibertsitatea) eta biomaterial berrien (Messinako Unibertsitatea) eraginkortasuna aztertu zuen, harriaren narriadura murrizteko. Alor horretako 14 ikerketa-proiektutan parte hartu du, eta nazioarteko aldizkarietan indexatutako 29 artikulutan lan egin du. Gaur egun hibridoak diseinatzera bideratu da —organiko eta ez-organiko ekologikoak eta teknologia biozidak eta garbiketakoak—, eta likido ionikoetan oinarritzen dira, kultura-ondarea diagnostikatu, mantendu eta birgaitzeko epe luzera kontserbatzeko estrategia berri gisa. Gainera, haren ikerketak beste gai batzuk ere hartzen ditu aintzat, hala nola mikroplastikoen azterketa, horien garraioa, banaketa, inpaktua eta hainbat ingurumen-ataletan traza-mailetan dauden elementuekiko elkarreragina ulertzeko. Gaur egun, doktoratu ondoko ikertzailea da EHUko Kimika Sailean.