2020

Gradu amaierako lanak

Esperimentazio txokoak haur hezkuntzan: irakasleek kontuan izan beharreko aldagaiak

  • Ikaslearen izena: Garbiñe Becerril Rojas
    Zuzendaria: Nagore Ibaibarriaga Revuelta
    Titulazioa: Haur Hezkuntzako Gradua
    Defentsa-eguna: 2020/09/29

Aspaceko langile eta ikasleentzako proposamen pedagogikoa

  • Ikaslearen izena: Melody Augusto
    Zuzendaria: Esther Cruz Iglesias
    Titulazioa: Pedagogiako Gradua
    Defentsa-eguna: 2020/06/24

Oposizioak prestatzen ezgaitasun intelektuala duten pertsonekin ikasketa zerbitzua

  • Ikaslearen izena: Leire Martiartu
    Zuzendaria: Esther Cruz Iglesias
    Titulazioa: Pedagogiako Gradua
    Defentsa-eguna: 2020/06/23

Familiaren inplikazioa Amara Berri Sisteman

  • Ikaslearen izena: Sara Bengoetxea Etxebarria
    Zuzendaria: Nagore Ibaibarriaga Revuelta
    Titulazioa: Haur Hezkuntzako Gradua
    Defentsa-eguna: 2020/06/23

Familiarekin elkarlanean: Ikas Komunitatea Haur Hezkuntzan

  • Ikaslearen izena: Maitane Gallastegui Fernandez
    Zuzendaria: Nagore Ibaibarriaga Revuelta
    Titulazioa: Haur Hezkuntzako Gradua
    Defentsa-eguna: 2020/06/23

Ikasketa-zerbitzuan parte hartzen duten pedagogiako ikasleen gaitasunen garapenaren analisia

  • Ikaslearen izena: Garazi Beitia
    Zuzendaria: Esther Cruz Iglesias
    Titulazioa: Pedagogiako Gradua
    Defentsa-eguna: 2020/06/22

Bizi kalitatea eta inklusioa Adimen Gaitasun Handiko ikasleetan Lehen Hezkuntzan

  • Ikaslearen izena: Maddi Rodriguez
    Zuzendaria: Esther Cruz Iglesias
    Titulazioa: Pedagogiako Gradua
    Defentsa-eguna: 2020/06/22

Konfiantzaren pedagogia eta natur-guneak uztartzen dituen jolastoki baten proposamena

  • Ikaslearen izena: IanireAntxia
    Zuzendaria: Itziar Rekalde Rodríguez
    Titulazioa: Pedagogiako Gradua
    Defentsa-eguna: 2020/06/22

Euskal Herriko kostaldeko kutsadura egoeraren inguruko esku-hartzea L.H.-ko hirugarren zikloan

  • Ikaslearen izena: Maite Tolosa
    Zuzendaria: Itziar Rekalde Rodríguez
    Titulazioa: Pedagogiako Gradua
    Defentsa-eguna: 2020/06/22

El Role Play en la Universidad

  • Ikaslearen izena: Jon Dávila
    Zuzendaria: Itziar Rekalde Rodríguez
    Titulazioa: Pedagogiako Gradua
    Defentsa-eguna: 2020/06/22

GORPUZTU.SORTU.HIL. Gorputz propioaren ariketa auto-etnografikoa: Pedagogia gorputzera hurbiltzeko bide posible bat

  • Ikaslearen izena: Izaskun Ziga
    Zuzendaria: Alba Madinabeitia Ezkurra
    Titulazioa: Pedagogiako Gradua
    Defentsa-eguna: 2020/06/22

DBHko ikasleei zuzendutako bokazio-orientazio integral baterantz: Bukatsuko japoniar ereduan oinarritutako proposamen pedagogikoa

  • Ikaslearen izena: Eider Prada
    Zuzendaria: Alba Madinabeitia Ezkurra
    Titulazioa: Pedagogiako Gradua
    Defentsa-eguna: 2020/06/22

Bi ikasle mongoliarren komunikazio premieei erantzuteko esku-hartzea

  • Ikaslearen izena: Malen Guisasola Salvador
    Zuzendaria: Pilar Gil Molina
    Titulazioa: Lehen Hezkuntzako Gradua
    Defentsa-eguna: 2020/06/18

Minbizia izan duten haurren integrazioa eskolan: kasu baten azterketa

  • Ikaslearen izena: Ane García Capaldegui
    Zuzendaria: Pilar Gil Molina
    Titulazioa: Haur Hezkuntzako Gradua
    Defentsa-eguna: 2020/06/18

Ikaskuntza testuinguru berriaren metodoa (ITB) eta heziketa premien erantzuna La Salle ikastolan

  • Ikaslearen izena: Jon Irastorza Suquia
  • Zuzendaria: Pilar Gil Molina
    Titulazioa: Lehen Hezkuntzako Gradua
    Defentsa-eguna: 2020/06/18

Guillespie gaixotasuna ezagutzen

  • Ikaslearen izena: Irene Lekuberri Alberdi
    Zuzendaria: Pilar Gil Molina
    Titulazioa: Lehen Hezkuntzako Gradua
    Defentsa-eguna: 2020/06/18

Hezkuntza emozionala lantzearen eragina harrera haurrengan

  • Ikaslearen izena: Iñigo Echarri Echave
    Zuzendaria: Pilar Gil Molina
    Titulazioa: Lehen Hezkuntzako Gradua
    Defentsa-eguna: 2020/06/18

Arreta Gabezia Hiperaktibitatearekin nahastea (AGHN) duten ikasleen emozioen kudeaketa konfiantza eremuan

  • Ikaslearen izena: Mireia Arrospide Goicoecheandia
    Zuzendaria: Pilar Gil Molina
    Titulazioa: Lehen Hezkuntzako Gradua
    Defentsa-eguna: 2020/06/18

Aniztasunari erantzuteko Gelako Programazio Didaktikoa

  • Ikaslearen izena: Patricia Longo López
    Zuzendaria: Pilar Gil Molina
    Titulazioa: Lehen Hezkuntzako Gradua
    Defentsa-eguna: 2020/02/12

Master amaierako lanak

La comunidad de práctica de Zubigintza: estudio de caso

  • Ikaslearen izena: Eva Sánchez Cambra
    Zuzendaria: Itziar Rekalde Rodríguez
    Titulazioa: Gizarte eta Hezkuntzako Eremuen Ikerketa Unibertsitate Masterra
    Defentsa-eguna: 2020/09/30

Formación del profesorado e Innovación educativa

  • Ikaslearen izena: Patxi Belinchon Martín
    Zuzendaria: Itziar Rekalde Rodríguez
    Titulazioa: Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako eta Batxilergoko, Lanbide Heziketako eta Hizkuntzen Irakaskuntzako Irakasleen Prestakuntza Unibertsitate Masterra
    Defentsa-eguna: 2020/09/18

Colaboración familia-escuela en la Intervención de la disfemia. Estudio de Caso

  • Ikaslearen izena: Natalia Otxoa Sanz
    Zuzendaria: Esther Cruz Iglesias
    Titulazioa: Gizarte eta Hezkuntzako Eremuen Ikerketa Unibertsitate Masterra
    Defentsa-eguna: 2020/06/26

Mindfulness-aren aplikazioa Hezkuntza Formalean: Mindfulnessaren jarduerak curriculum formalean era inklusiboan barneratzeko proposamen pedagogiko berritzailea

  • Ikaslearen izena: Amets Molinero
    Zuzendaria: Esther Cruz Iglesias
    Titulazioa: Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako eta Batxilergoko, Lanbide Heziketako eta Hizkuntzen Irakaskuntzako Irakasleen Prestakuntza Unibertsitate Masterra
    Defentsa-eguna: 2020/06/16

Irakasleak portfolioaren erabilera indartzeko orientabideak. EKI proiektua

  • Ikaslearen izena: Itxaso Orbegozo Garmendia
    Zuzendaria: Itziar Rekalde Rodríguez
    Titulazioa: Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako eta Batxilergoko, Lanbide Heziketako eta Hizkuntzen Irakaskuntzako Irakasleen Prestakuntza Unibertsitate Masterra
    Defentsa-eguna: 16/06/2020

Formación docente en Diseño Universal para el Aprendizaje a través de Píldoras Formativas: vehiculizando la escuela inclusiva

  • Ikaslearen izena: Enrique Esnaola Letamendia
    Zuzendaria: Itziar Rekalde Rodríguez
    Titulazioa: Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako eta Batxilergoko, Lanbide Heziketako eta Hizkuntzen Irakaskuntzako Irakasleen Prestakuntza Unibertsitate Masterra
    Defentsa-eguna: 2020/06/16

Bide Barriak Eraikitzen: Proiektuetan oinarritutako Irakaskuntzarako orientazio proposamena

  • Ikaslearen izena: Unai Bergara Echearte
    Zuzendaria: Itziar Rekalde Rodríguez
    Titulazioa: Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako eta Batxilergoko, Lanbide Heziketako eta Hizkuntzen Irakaskuntzako Irakasleen Prestakuntza Unibertsitate Masterra
    Defentsa-eguna: 2020/06/16

Konfinamendurako Matetin Digitala: Batxiler 2. Mailako ikasleei zuzendutako esku-hartze proiektua

  • Ikaslearen izena: Ane Arrizabalaga Sagasta
    Zuzendaria: Itziar Rekalde Rodríguez
    Titulazioa: Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako eta Batxilergoko, Lanbide Heziketako eta Hizkuntzen Irakaskuntzako Irakasleen Prestakuntza Unibertsitate Masterra
    Defentsa-eguna: 2020/06/16

Ikasketen amaierako lanak

Propuesta de innovación educativa mediante un reto ETHAZI - Calzo regulable en altura

  • Ikaslearen izena: Josu Egia Arronategi
    Zuzendaria: Nagore Ibaibarriaga Revuelta
    Titulazioa: Lanbide Heziketako Irakasle Teknikoen Prestakuntza Pedagogiko eta Didaktikoa Unibertsitate Hedakuntzako Diploma
    Defentsa-eguna: 2020/07/01

Innovación de un modelo de reto Ethazi: Ethazi como servicio de apoyo al ayuntamiento

  • Ikaslearen izena: Iván González Freitas
    Zuzendaria: Nagore Ibaibarriaga Revuelta
    Titulazioa: Lanbide Heziketako Irakasle Teknikoen Prestakuntza Pedagogiko eta Didaktikoa Unibertsitate Hedakuntzako Diploma
    Defentsa-eguna: 2020/07/01

Proyecto de investigación sobre la formación on-line y sus consecuencias en el rendimiento del alumnado de la formación profesional

  • Ikaslearen izena: Haitz Arrieta Balanzategi
    Zuzendaria: Nagore Ibaibarriaga Revuelta
    Titulazioa: Lanbide Heziketako Irakasle Teknikoen Prestakuntza Pedagogiko eta Didaktikoa Unibertsitate Hedakuntzako Diploma
    Defentsa-eguna: 2020/07/01

Proyecto de investigación sobre el análisis del cambio de Metodología Educativa durante el confinamiento del Covid-19 en los Centros de FP

  • Ikaslearen izena: Jokin Alegria Sotomayor
    Zuzendaria: Nagore Ibaibarriaga Revuelta
    Titulazioa: Lanbide Heziketako Irakasle Teknikoen Prestakuntza Pedagogiko eta Didaktikoa Unibertsitate Hedakuntzako Diploma
    Defentsa-eguna: 2020/07/01

Uso didáctico del teléfono móvil y el whatsapp en la FP: una propuesta innovadora para la especialidad de estética.

  • Ikaslearen izena: Jaione Ecenarro Artola
    Zuzendaria: Ana Eizagirre Sagardia
    Titulazioa: Lanbide Heziketako Irakasle Teknikoen Prestakuntza Pedagogiko eta Didaktikoa Unibertsitate Hedakuntzako Diploma
    Defentsa-eguna: 2020/07/01

El uso de los videotutoriales como propuesta de innovación educativa en el proceso de enseñanza y aprendizaje de la técnica de depilación con hilo

  • Ikaslearen izena: Marta Outumuro Lariz
    Zuzendaria: Ana Eizagirre Sagardia
    Titulazioa: Lanbide Heziketako Irakasle Teknikoen Prestakuntza Pedagogiko eta Didaktikoa Unibertsitate Hedakuntzako Diploma
    Defentsa-eguna: 2020/07/01

Propuesta para un ciclo superior en Diseño de Fabricación Mecánica enfocado a la Forja

  • Ikaslearen izena: Andoni Elkoro Mantzizidor
    Zuzendaria: Ana Eizagirre Sagardia
    Titulazioa: Lanbide Heziketako Irakasle Teknikoen Prestakuntza Pedagogiko eta Didaktikoa Unibertsitate Hedakuntzako Diploma
    Defentsa-eguna: 2020/06/30

ETHAZI bidezko erronka proposamena: efektu bikoitzeko zilindro neumatikoa

  • Ikaslearen izena: Hodei Aranguren Irizar
    Zuzendaria: Ana Eizagirre Sagardia
    Titulazioa: Lanbide Heziketako Irakasle Teknikoen Prestakuntza Pedagogiko eta Didaktikoa Unibertsitate Hedakuntzako Diploma
    Defentsa-eguna: 2020/06/30

Dinámicas de autoconocimiento, motivación y trabajo en equipo mediante el juego

  • Ikaslearen izena: Hiart Olea Zubikarai
    Zuzendaria: Ana Eizagirre Sagardia
    Titulazioa: Lanbide Heziketako Irakasle Teknikoen Prestakuntza Pedagogiko eta Didaktikoa Unibertsitate Hedakuntzako Diploma
    Defentsa-eguna: 2020/06/30

Propuesta de innovación educativa mediante reto ETHAZI `Hacia una estética más sostenible´, para el ciclo de Estética y Belleza.

  • Ikaslearen izena: Zuriñe López Campo
    Zuzendaria: Ana Eizagirre Sagardia
    Titulazioa: Lanbide Heziketako Irakasle Teknikoen Prestakuntza Pedagogiko eta Didaktikoa Unibertsitate Hedakuntzako Diploma
    Defentsa-eguna: 2020/06/30