GRADO-RRLL-Calendario

4.-Tutoretzak

5.-Gradu eta Gradu Bikoitzako ohiko eta ezohiko deialdietako azterketak

6.-Ikasketa amaierako aparteko azterketak

Ikasketa amaierako deialdirako eskaria egin ahal izango dute ikasketak amaitzeko gehienez ere 30 kreditu falta dutenek (GRALa kontuan hartu barik).
Lehenengo matrikulakoak ez diren irakasgaietan baino ezingo da ikasketa amaierako deialdirako eskaria egin. Salbuespen bakarra izango da Gradu Amaierako Lana.

• Eskariak aurkezteko epea 2023ko azaroaren 14tik 24era bitartean izango da, biak barne.
  • Azterketak matrikularen arabera irakasgai, talde eta deialdiaren ardura daukaten irakasleek egingo dizkiete eskatzaileei.
  • Ikasketa amaierako deialdia eskatzean, ikasleak eskatzen du ikasketak bukatzeko falta zaizkion kreditu guzti-guztien azterketak aurreratzea.
  • Ikasketa amaierako deialdia eskatuz gero, ezin izango da eskaria baliogabetu, ezta kreditu batzuetarako ere.

Azterketak urtarrileko ohiko deialdiko azterketen garaian egingo dira.
Ikasketa amaierako deialdia eskatzean, ikasleak ohiko deialdia aurreratzea eskatzen du. Beraz, ezohiko deialdia (uztailekoa) baino ez zaio geratuko gainditzen ez dituen kreditu aurreratuak errekuperatzeko.

7.-Ebaluazio berezia: baldintza eta irizpideak

Klikatu hemen informazioa ikusteko