EHUn lan IIP

Unibertsitateko irakasle eta ikertzaile langileen laneko gogobetetzea

 

Programa

EHUn lan IIP/PDI UPV/EHUk unibertsitateko irakasle eta ikertzaileen gogobetetze-maila baloratzeko inplementatutako programa da.

Irakasle eta ikertzaileen talde osoari egindako inkesta baten bidez, unibertsitateak helburu bikoitza lortu nahi du: alde batetik, ebidentzia baliagarri bat lortzea, Akreditazio Instituzionaleko eta Titulazioak Egiaztatzeko prozesuek irakasle eta ikertzaileen asebetetze-mailari dagokionez ezartzen dituzten egungo eskakizunei erantzuteko; eta, bestetik, unibertsitateak, bere zuzendaritza-maila guztietan, irakasleen kudeaketari buruzko erabakiak hartzerakoan kontuan hartu beharreko informazio egokia izatea.

Metodologia

Maiztasuna: bi urtean behin, urte bakoitietan

Data: ekaina

Lagina: UPV/EHUko irakasleak eta ikertzaileak – Kontratua indarrean dutenak –

Sistema: online inkesta (Encuestionafácil), posta indibiduala bidalita

Galdetegia

Sexua-generoa, adina, antzinatasuna, kategoria eta adskripzio-zentroa eta -saila testuinguruari buruzko galderen ondoren, 48 galderek osatzen dute galdetegia, sei multzotan banatuta, eta balorazio orokorreko azken galdera batek. Gainera, inkestak aukera ematen du inkestatuak askatasunez hitz egiteko, iradokizun- eta oharpen-gune baten bidez.

Inkestaren bloke zentralek honako hauek jasotzen dituzte: irakasle eta ikertzaileen gogobetetasuna garatutako eguneroko lanarekin (6 galdera); interakzioa unibertsitatea osatzen duten beste taldeekin (7); sustapena, motibazioa eta lana aitortzea (8); laguntza-zerbitzuak, baliabideak eta eskura dauden azpiegiturak (16); Sailak eta/edo zentroak gauzatutako lidergoa (5), eta UPV/EHUko plan estrategikoak ezartzeko garatutako politika instituzionala (6 galdera).

1., 3., 4. eta 5. blokeetako galderen balorazio-sistema "ez nago batere ados"/"ez nago ados"/"hala nola"/"nahiko ados nago"/"erabat ados nago" da. "Ez daki/Ez du erantzuten" aukeraz gain, "desegokia" aukera gehitu da. Beste talde batzuekiko interakzioei buruzko blokeko galderen kasuan, eskala "oso txarra"/"txarra"/"erregularra"/"ona"/"oso ona" da, "Ez daki/Ez du erantzuten" eta "desegokia" aukerez gain. Eta erakunde-politikari buruzko blokeko galderen aukerak "baliogabea"/"baxua"/"ertaina"/"altua"/"oso altua" dira, eta, era berean, "Ez daki/Ez du erantzuten" eta "desegokia" erantzun daiteke.

Sei blokeen ondoren, parte-hartzaileak unibertsitatean egindako lanarekin duen gogobetetasunari buruzko balorazio orokorra egiten da. Erantzun hori "ez nago batere ados"/"ez nago ados"/"hala nola"/"nahiko ados nago"/"erabat ados nago" gisa baloratzen da, bai eta "desegokia" eta "Ez daki/Ez du erantzuten" gisa ere.

Galdetegia amaitu aurretik, karaktere-mugarik gabeko espazio ireki bat eskaintzen da, parte-hartzaileak bere lana hobetzeko egokitzat jotzen dituen iradokizunak eta oharrak adieraz ditzan.

​​​​​​Txostenak

Emaitzak, jasotako erantzunetatik aterata, bi txosten kuantitatibotan jasotzen dira: ikastetxearen txostena eta UPV/EHUren txostena, erreferentziazko datu gisa zentro bakoitzeko batez bestekoak hartuta.

Ikastetxearen txosten kuantitatiboa lau zatitan banatzen da:

  •  Parte-hartzaileen profila;
  •  Bloke bakoitzaren emaitzak (galderen batez bestekoak) UPV/EHUko batez bestekoarekin alderatuta
  • Gogobetetze orokorraren emaitza, UPV/EHUkoaren aldean
  •  Galdera bakoitzaren emaitzak ikastetxean UPV/EHUko batez bestekoarekin alderatuta

Galderak gutxienez 5 erantzun baditu soilik adieraziko dira emaitzak.