Eduki publikatzailea

KLIMAMETRAJE Lehiaketak Ane Ibargoyen eta Manex San Sebastianen Talentua Saritzen du Klima Aldaketari buruzko Mikrokortuen lehiaketan

KLIMAMETRAJE-2023 Ane Ibargoyen

ASTEKLIMA 2023 Euskadiko Klimaren eta Energiaren Astearen esparruan, Ihobe ingurumen-kudeaketako sozietate publikoak, Eusko Jaurlaritzako Ekonomiaren Garapen, Iraunkortasun eta Ingurumen Sailari atxikiak, "KLIMAMETRAJE" gazteentzako film laburren lehiaketaren II. edizioaren emaitzak iragarri ditu.

"Acción climática: ¿Qué acciones podemos hacer para frente al cambio climático?" izenburupean, Ane Ibargoyenek, Zientzia eta Teknologia fakultateko 2022/2023 Ilustrazio Zientifikoa masterraren promozioa, lehen saria irabazi zuen "Egunero Keinu Txikiak" animaziozko film labur hunkigarriagatik, aldaketa klimatikoari aurre egiteko eguneroko keinu txikiak nabarmenduz.

Manex San Sebastián, 2022/2023 promozioa, 'EKO (Eider, Koldo eta Oier) lagunak' finalista, ere saritua izan zen.

Ihobek antolatutako lehiaketaren helburua da euskal gazteek klima-aldaketaren eraginei buruz duten ikuspegia zabaltzea, herritarrak kontzientziatu, sentsibilizatu eta mobilizatzeko.

Paloma Orte Last Tourreko Iraunkortasun zuzendariak eta Alexander Boto Ihobeko zuzendari nagusiak banatu zituzten sariak Alhondigako (Bilbo) Golem Zineman egindako ekitaldian. Epaimahaiak film labur irabazleak klima aldaketaren aurkako ekintzak abiarazteko motibazio mezuak modu sinplean helarazteko duen gaitasuna goraipatu zuen.