Eduki publikatzailea

Pavian Azores eta Euskal Herriko hogei erasmus ikasle itsas ekosistemak eguneko mehatxuak ikasteko

Taldeko argazkia Pavian

"Marine Environmental Threats"-en lehen edizioa, Erasmus Blended Intensive Programs (edo 'BIP': Blended Intensive Programme) esparruan egindako irakaskuntza eta Paviako Unibertsitateko Lurraren eta Ingurumen Zientzien Sailak antolatua, urtean. Azoreetako Unibertsitatearekin (Portugal) eta Euskal Herriko Unibertsitatearekin lankidetza.

Hain zuzen ere, Agnese Marchini irakasleak koordinatu zuen proposamena, Natur Zientzien eta Teknologien Irakaskuntza Kontseiluko egungo presidenteak, Paviako Unibertsitateko Nazioarteko Harremanetarako Bulegoko Rosangela Amato, Michela Cobelli eta Gaia Garanciniren laguntzarekin.

"BIP"-ren formula berritzaileak, online irakaskuntza aurreikusten duena, irakaskuntza-fase labur batekin eta presentziazko praktikarekin batera, nazioz gaindiko eta diziplinaz gaindiko curriculumak garatzea eta ikerketan oinarritutako ikaskuntza suspertzea du helburu, "erronka-" bati esker. oinarritutako” egungo testuinguruari oso lotuta.