Eduki publikatzailea

EUROPAR BATASUNAREN BIODIBERTSITATE-ESTRATEGIARI BURUZKO JARDUNALDIA 2030

Eguna: 2021eko azaroak 25
Lekua: Bizkaia Aretoa (Baroja gela/aretoa)
Ordua: 09: 30-13: 15

Koordinatzaileak

Agustín García Ureta
Miren Sarasibar Iriarte

Programa

09:30-09:35. Ongietorria eta jardunaldiaren hasiera: Adolfo Uriarte Villalba. Eusko Jaurlaritzako Natura Ondare eta Klima Aldaketa zuzendaria.

09:35-10:10 Biodibertsitate Estrategiaren ikuspegi orokorra 2030: Agustín García Ureta  (UPV/EHU)

10:10-10:40: Basogintza-estrategia 2030era arte (Marco Onida, Ingurumeneko Zuzendaritza Nagusia, Europako Batzordea, Brusela). (Txostena ingelesez, aldi bereko itzulpenik gabe)

10:40-11:10: Natura 2000 sarearen defizitak eta erronkak biodibertsitatearen estrategian (Blanca Soro Mateo, Murtziako Unibertsitatea).

Eztabaida eta atsedena

11:40-12:10. Biodibertsitatearen eta klima-aldaketaren estrategia: Nicolas de Sadeleer (Facultés Universitaires Saint Louis, Brusela).

12:10:12:40 Biodibertsitate eta bilbe urdinaren estrategia (Santiago Álvarez Carreño, Murtziako Unibertsitatea).

Eztabaida

12: 40-13: 10. Euskadiko Natura Ondarea Kontserbatzeko Legearen aurkezpena. José Antonio Armolea Solabarrieta. Eusko Jaurlaritzako Ingurumen Jarduketarako Sozietate Publikoaren zuzendari juridikoa

Jardunaldiaren amaiera

Antolaketa

Lanaldira bertaratzea librea da edukiera bete arte, eskatzailearen datu pertsonalak eta, hala badagokio, dagokion erakundea bidali ondoren, helbide honetara:  biodiv30@gmail.com. Datu pertsonalak ez dira geroago erabiliko, eta titularrek lanaldia antolatzeko bakarrik lagako dituzte.

Jardunaldia streaming bidez emititzen da, UPV/EHUren seinalearen bidez, eta izena eman dutenei emango zaien pasahitzaren bidez sartu ahal izango da.