Breadcrumb

Donostiako Giza-Eskubideei buruzko XXVI. Ikastaroak

Irudia

2022ko urria – 2023ko maiatza

Urriaren 6an hasi zen Donostiako Giza Eskubideen XXVI. Ikastaroen edizioa. Bertan parte hartuko dute Nazioarteko Zuzenbide Publikoko, Nazioarteko Zuzenbide Pribatuko, zinema-zuzendarietako, kazetarietako, idazleetako eta hainbat katedradunek

Ikastaroa campus osoko ikasleentzat eta Giza Eskubideen munduko profesionalentzat zabalik dago.

Matrikula

2022ko urriaren 31ra arte (Zuzenbide Publikoa, Zientzia Historiko-Juridikoak eta Pentsamendu Politikoaren Historiaren Saileko Idazkaritza), 45 €.

Hautaketa libreko kredituak

60 ordu

Hasiera

2022ko urriaren 6a

Egitura

• 16.00 : hitzaldia
  • 17.00 : filmaren proiekzioa
  • 18.30 (gutxi gorabehera, filmaren iraupenaren araberakoa izango baita): mahai-inguruaren hasiera.

(Hitzaldia Donostiako San Telmo museoan denean, 20:00etan hasiko da)

Gaiak

• Borbonia: olatu-bainuetatik ondarearen salmentara
  • Europako multinazionalak
  • Adingabe atzerritarren eskubideak
  • Gutxiengo erlijiosoak XXI. mendean
  • Nazioarteko Merkataritza
  • Neuroeskubideak
  • ISISaren ondorengo bizitza
  • Giza Eskubideen baldintzazkotasuna
  • Immigrazioa, giza eskubideak eta migrazio-kontrolak kanporatzea
  • Giza Eskubideak Afganistanen

Bekak

Ikastaroaren bidez Estrasburgoko Giza Eskubideen Nazioarteko Institutuak udan (uztaila) antolatutako ikastaroan parte hartzeko beka eskaintzen du. Matrikula-, joan-etorri-, bizileku- eta mantenu-gastuak estaltzeko, 2.000 € gehienez ere.

Harremanetarako datuak

Informazio osagarria