Donostiako XXVII. GIZA ESKUBIDEEN IKASTAROA

Donostiako Giza Eskubideei buruzko XXVII. Ikastaroak

Irudia
2023ko urria – 2024ko apirila

2024ko apirilaren 25ean bukatu zen aurtengo Donostiako Giza Eskubideen XXVII. Ikastaroen edizioa. Berriro itzuliko gara 2024ko irailetik aurrera.

Bitartean aurreko urteko informazioa uzten dizuegu...

​​​​​Bertan parte hartuko dute Nazioarteko Zuzenbide Publikoko, Lanaren Zuzenbideko edota Zuzenbide Zibileko irakasleek, abokatuek, aktibistak, kazetariek eta hainbat katedradunek.

Ikastaroa campus osoko ikasleentzat eta Giza Eskubideen munduko profesionalentzat zabalik dago.

Matrikula

2023ko urriaren 15era arte (Zuzenbide Publikoa, Zientzia Historiko-Juridikoak eta Pentsamendu Politikoaren Historiaren Saileko Idazkaritza), 45 €. (EHUn matrikulatuta ez bazaude, seguroarengatik 4 € gehiago ordaindu beharko dituzu).

Hautaketa libreko kredituak

60 ordu

Hasiera

2023ko urriaren 4a

Egitura

• 16.00 : hitzaldia Euskal Herriko Unibertsitateko Donostiako Zuzenbide Fakultatean
  • 17.00 : filmaren proiekzioa
  • 18.30 (gutxi gorabehera, filmaren iraupenaren araberakoa izango baita): mahai-inguruaren hasiera.

(Hitzaldia Donostiako San Telmo museoan denean, 19:00etan hasiko da. Hitzaldiaren ondoren, zuzenean eztabaidatuko da publikoarekin)

Gaiak

• Ba al dago mugarik adierazpen askatasunean?
  • Saharako gatazka mende erdiko okupazio militarraren ondoren
  • Errefuxiatuaren kontzeptua Europar Batasunean
  • LGTBI pertsonen eskubideak lan-harremanetan, otsailaren 28ko 4/2023 Legearen ondoren (‘Trans Legea’)
  • Nazioarteko komunitatea publizitate engainagarri gisa
  • Errusiako eta Ukrainako gerrako boluntarioak, mertzenarioak eta enpresa militar pribatuak
  • Irango Errepublika Islamikoak eskubide eta askatasun unibertsalak eskatzen dituztenen aurka aplikatzen duen errepresioa
  • Giza eskubideak eta autonomia pribatua
  • Nazioarteko zigor-justizia eta giza eskubideak
  • XXI. mendean informatuta egotea: ezjakintasunaren eta desberdintasunaren aurka

Bekak

Ikastaroaren bidez Estrasburgoko Giza Eskubideen Nazioarteko Institutuak "Rene Cassin" udan (ekaina-uztaila) antolatutako ikastaroan parte hartzeko beka eskaintzen du. Matrikula-, joan-etorri-, bizileku- eta mantenu-gastuak estaltzeko, 2.000 € gehienez ere.

2023an 2 beka eman genituen uztailean Estrasburgoko Giza Eskubideen Nazioarteko Institutuak antolatutako “René Cassin” ikastaroa egiteko. Aurten ere aukera zabalduko dugu!

Harremanetarako datuak

Informazio osagarria