Breadcrumb

Eduki publikatzailea

Kongresua Nazioartekoa

IX CICLO DE CONFERENCIAS DE DERECHO MARÍTIMO -CONGRESO INTERNACIONAL “Ley de Puertos y Transporte Marítimo del País Vasco: principales novedades”

Non eta noiz

Data: 29/10/2018

Ordua: 09:00 a 19:15 horas

Auditorio Baroja - Bizkaia Aretoa
Avenida Abandoibarra 3 - 48009 Bilbao (Bizkaia)

Zikloa

Deskripzioa

Astelehenean, urriak 29, 09:00etan, Bizkaia Aretoko Baroja Gelan (Abandoibarra, 3. Bilbo) hasiko da IX. Itsas-Zuzenbideari buruzko Hitzaldia - Nazioarteko Kongresua, “Euskal Autonomia Erkidegoko Portu eta Itsas Garraioaren Legea: berrikuntza nagusiak”.

Itsas Garraioaren Zuzenbidean aditu diren nazio eta nazioarteko akademiko eta profesionalak Bilbon bilduta, Hitzaldiaren lehen zatian Euskal Autonomia Erkidegoko Portu eta Itsas Garraioaren Legeak, orain dela gutxi indarrean sartu dena, dakarren berrikuntza nabarmenenak aztertuko dira, besteren artean, portu-zerbitzuen arauketa, portuko jabari publikoaren kudeaketa eta berma-erregimena eta kirol eta aisialdiko portuen kudeaketa ereduak. Zehazki, Hitzaldiaren bigarren aditu-taldeak azken honi emango dio garrantzia.

Arratsaldean, gainerako Portu Lege autonomikoen ereduak izango dira protagonista, zenbait Autonomia Erkidegoetatik etorritako aditu eta Unibertsitateko Irakasleen azalpenei esker. Bukatzeko, Italiatik eta Frantziatik etorritako hizlariek, kirol-nabigazioa aztertuko dute nazioarteko esparruan.

Organiza y financia

Eusko Jaurlaritza / Gobierno Vasco

Departamento de Desarrollo Económico e Infraestructuras

Dirección de Puertos y Asuntos Marítimos