XSL Content

Communication and Political Marketing28319

Centre
Faculty of Social and Communication Sciences
Degree
Bachelor's Degree in Political Science & Public-Sector Management
Academic course
2022/23
Academic year
X
No. of credits
6
Languages
Spanish
Basque
Code
28319

TeachingToggle Navigation

Distribution of hours by type of teaching
Study typeHours of face-to-face teachingHours of non classroom-based work by the student
Lecture-based4669
Applied classroom-based groups1421

Teaching guideToggle Navigation

Description and Contextualization of the SubjectToggle Navigation

Irakasgai honetan Komunikazio eta Marketing Politikoaren gaia modu integralean jorratuko dugu, hots, kontzeptu teorikoak, analitikoak eta metodologikoak eskainiko ditugu. Horrela Komunikazio eta Marketing Politikoaren funtsezko ezaguerak azalduko ditugu, talde eta banakako lanen bidez aztertuz.

Skills/Learning outcomes of the subjectToggle Navigation

GAITASUNAK:



C1. Politikaren eta komunikazioaren arteko erlazioak identifikatzea.

C2. Gaurko politikan mass mediak duen papera aztertzea

C3. komunikazio politikoaren estrategien planteamenduan dauden ikuspegi desberdinak ezagutu eta interpretatu.

C4. Eragile politiko desberdinen estrategia eta ekintzetan komunikzaio politikoak duen eragina eta ondorioak aztertzea

C5. Globalizazio aroko komunikazio politikoan emandako aldaketa nagusiak identifikatu eta ezagutu

C6. Komunikazio eta talde lanerakon trebetasunak jorratzea.



IRAKASGAIA IKASTEAREN EMAITZAK



1. Prozesu politikoan jorratzen diren komunikazioaren funtzioak interpretatu eta azaldu (C1)

2. Garapen teknologikoagatik eta eragile politikoen bilakaera historikoaren ondorioz, komunikazio politikoan eman diren aldaketa nagusiak azaltzea.(C1-C2)

3. Erregimen politiko desberdinetako komunikazio sistemetan hedabideen papera ebaluatzea(C3,C4,C5)

4. Eragile politikoengan komunikazio politikoko kanpainek dituzten ondorioak azaltzea eta Ebaluatzea(C2, C4)

5. talde lanean komunikazio Politikoko kanpaina bat diseiñatu eta antolatu(C1, C3, C6)

6. Ahoz eta idatziz bai banako bai taldeko lanak azaltzea(C6)





Theoretical and practical contentToggle Navigation

1. GAIA. Sarrera



2. GAIA: Komunikazio Politikoaren eragileak eta kanalak



3. GAIA: Hauteskunde-komunikazio politikoa



4. GAIA: Sistema politikoak eta komunikazio politikoko ereduak



5. GAIA: Diskurtso politikoa



6. GAIA: Komunikazio Politikoaren Efektuak

MethodologyToggle Navigation

Atal teorikoa eta atala praktikoa landuko dugu irakasgai honetan. Horretarako banakako eta taldeko lanak egin beharko dira eta klasean aurkeztu. Atal teorikoa azterketaren bidez ebaluatuko da.

Assessment systemsToggle Navigation

  • Final Assessment System
  • Tools and qualification percentages:
    • Written test to be taken (%): 30
    • Realization of Practical Work (exercises, cases or problems) (%): 70

Ordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

. AZTERKETA: %30



. PRAKTIKAK: %70





Extraordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

. AZTERKETA: %50

. PRAKTIKA: %50

Compulsory materialsToggle Navigation

-MAZZOLENI, Giampietro (2010) La Comunicación política. Alianza Editorial, Madrid.


BibliographyToggle Navigation

Basic bibliography

- BERROCAL, Salomé (coord.) (2003) Comunicación Política en Televisión y nuevos medios. Ariel, Barcelona.

- BLUMLER, J. y GUREVITCH, M. 1995. The Crisis of Public Communication. Routledge. Londres.

- CANEL, Mª José (1999). Comunicación Política. Una guía para su estudio y práctica. Madrid: Tecnos.

- CASTELLS, Manuel. (2009). Comunicación y Poder. Alianza Editorial. Madrid.

- COLOMÈ, G (1994): Política y medios de comunicación: una aproximación teórica. Working Papers 91. Institut de Ciències Polítiques i Socials. Barcelona.

- DADER, J.L. (1998).Tratado de Comunicación Política. Autoedición. CERSA. Madrid. ISBN:84-923522-0-5.

- DEL REY, Javier. (2007) Comunicación Política, Internet y las campañas electorales. De la teledemocracia a la ciberdemocracia. Tecnos. Madrid.

- FAGEN, R.R. (1966) Política y Comunicación. Paidós. Buenos Aires.

- JEREZ, A.; SAMPEDRO, V., TUCHO, F. Y VALHONDO, J.L. 2003. Televisión y urnas. Estrategias comunicativas de políticos, periodistas y publicitarios en la campaña de marzo del 2000 DVD Didáctico Comunicación política y electoral. Facultad de Ciencias Políticas y Sociología. Universidad Complutense de Madrid. ISBN: 84-600-9849-4. Nº de registro: 221103.

- LAKOFF; George ( 2007) No pienses en un elefante. Lenguaje y debate político. Ed. Complutense. Madrid.

- MAAREK, Philippe (1997). Marketing político y comunicación. Paidós Comunicación. Barcelona.

- MAAREK, Philippe & WOLFSFELD, Gadi (1997). Political Communication in a New Era. A cross-national perspective. Routledge. London/N. York.

- MUÑOZ ALONSO, Alejandro y ROSPIR, Juan (eds.) (1995) Comunicación Política. Madrid: Universitas.

- NORRIS, P. 2000. A Virtuous Circle: Political Communications in Postindustrial Societies. Cambridge, UK: Cambridge University Press.

- VALLÉS, Josep Mª. (2006) Ciencia Política. Una introducción. Ariel, Barcelona. (20. kapitulua)

- VAZQUEZ MONTALBAN, Manuel (1985) Historia y Comunicación Social. Alianza Editorial. Madrid.

In-depth bibliography

BLUMLER, J. y Gurevitch, M. 1995. The Crisis of Public Communication. Londres: Routledge.
COLOMÈ, G. (2001): El principe mediático (un cuaderno americano). Barcelona: Mediterrània.
CRESPI, Irving (1997): El proceso de opinión pública, Ariel, Madrid.
DEWEY, John (2004): La opinión pública y sus problemas, Ed. Morata, Madrid.
FERRY, Jean-Marc y WOLTON, Dominique (1998): El nuevo espacio público, Gedisa, Barcelona.
GONZÁLEZ SEARA, Luis (1968): Opinión pública y comunicación de masas, Ariel, Barcelona.
MORAGAS, M. de (1979.): Sociología de la comunicación de masas. Barcelona: Gili.
SARTORI, Giovanni (1998): Homo videns: la sociedad teledirigida. Madrid: Taurus.

Journals

Uztaro

Examining board of the 5th, 6th and exceptional callToggle Navigation

  • BARCENA HYNOJAL, IÑAKI BIZENTE
  • GOIKOETXEA MENTXAKA, JULE
  • ZUBIAGA GARATE, MARIO

GroupsToggle Navigation

01 Teórico (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-1

13:00-15:00 (1)

13:00-15:00 (2)

2-15

13:00-15:00 (3)

13:00-14:00 (4)

Teaching staff

01 Applied classroom-based groups-1 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
2-15

14:00-15:00 (1)

Teaching staff

31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-1

13:00-15:00 (1)

13:00-15:00 (2)

2-15

13:00-15:00 (3)

13:00-14:00 (4)

Teaching staff

31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
2-15

14:00-15:00 (1)

Teaching staff