XSL Content

Theory of Public Relations

Centre
Faculty of Social and Communication Sciences
Degree
Bachelor's Degree in Advertising & Public Relations
Academic course
2019/20
Academic year
3
No. of credits
6
Languages
Spanish
Basque

TeachingToggle Navigation

Distribution of hours by type of teaching
Study typeHours of face-to-face teachingHours of non classroom-based work by the student
Lecture-based5379.5
Applied classroom-based groups710.5

Teaching guideToggle Navigation

AimsToggle Navigation

1. Harreman publikoen teoriak, kontzeptuak eta estrategiak era kritiko batean ulertu eta baloratu.

2. Gaur egungo gizartean Harreman Publikoen oinarri teorikoen eta estrategien papera ulertu eta aztertu.

3. Elkarte, enpresa edota instituzio baten komunikazio egoera eta estrategiak identifikatu eta ebaluatu.

4. Komunikazio testuinguru eta erakunde desberdinetan HP eta komunikazio gestioari teoria eta diagnostiko estrategiak aplikatu

5. Erakunde baten komunikazio egoera baloratu bere osotasunean (funtzionamendua eta komunikazioaren gestioa)

6. HHPPetako estrategietan erabiltzen diren teknika nagusiak aztertu

7. Benetako elkarte batentzat estrategia komunikatibo original bat garatu

TemaryToggle Navigation

1. Harreman Publikoen izaera eta definizioak.

1.1 Definizioak

1.2 HHPP Irudia

1.3 Oinarrizko Funtzioak

1.4 Lan ildoak



2. Harreman Publikoen garapen historikoa

2.1 Aurrekari Historikoak

2.2 Aitzindariak.

2.3 XVIII eta XIX. mendea

2.3 XX. Mendearen hasiera, HHPP jaiotza eta Garapena

2.4 HHPP modernoak



3. Gaur egungo egoera

3.1 Harreman Publikoak Europan

3.2 HHPP Asian

3.3 Afrikan eta Amerikan



4. Harreman Publikoen antolamendua eta zuzendaritza.

DIRCOM.

5. Lan prozesuak Harreman Publikoetan. Ike

MethodologyToggle Navigation

Eskola-ordu magistraletan parte-hartzea

Asteko praktika egitea eta eztabaidatzea

Erakunde baten komunikazio plan baten lehenengo zatia garatzea (bigarrena Harreman Publikoetako Teknikak ikasgaian garatuko da)

Ikasgaian ikusitako eduki teorikoei buruz azterketa idatzia

Assessment systemsToggle Navigation

a)Etengabeko ebaluazio-sistema.



Kurtsoaren eginkizunak, bai taldekoak bai indibidualak, garaiz betetzen duten ikasleentzat ebaluazioa jarraitua da.



1. Lana: Enpresa, erakunde, instituzio edo GKE baten Harreman Publikoetako komunikazio plana egingo da (lehenengo zatia). Bigarren lauhilekoan (Harreman Publikoen Teknikak) lan honen bigarren zatia egingo da.



2.Klaseko ariketak (%30)

3.Garatu beharreko proba idatzia (%30)

Hiru atalak gainditu behar dira ikasgaia gainditzeko.



Ikasleen Ebaluaziorako Arautegiaren 8.3 artikuluari jarraiki ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta horretarako, bederatzi asteko epea izango du lauhilekoa hasita, hau da, azaroaren 10a baino lehenago (bigarren lauhilekoan martxoaren 23a baino lehenago).



b)Azken ebaluazioaren sistema.



Azken ebaluazioak honako probak jasoko ditu:



1.Garatu beharreko proba idatzia:%30

2.Praktikak egitea: ariketak eta kasuak. Hau, ebaluaketa proben egutegian ezartzen den data ofizialean eta lekuan entregatu beharko da.%30

3.Irakasleak gidatutako banako lana. Lan hau, irakasgaiaren irakasle arduradunarekin hitzartutako egun eta orduetan aurkeztuko da. %40



Hiru atalak gainditu behar dira ikasgaia gainditzeko.



Ohiko Deialdiari uko egiteko prozedura:



a) Etengabeko ebaluazio-sistema.

Ikasleen Ebaluaziorako Arautegiaren 12.2 artikuluari jarraiki deialdiari uko egin nahi dioten ikasleek irakaskuntza aldia bukatu baino hilabete lehenago egin beharko dute eskaria, hau da,Azaroaren 22a baino lehenago (apirilaren 23a baino lehenago bigarren lauhileko irakasgaietan). Eskari hori idatziz aurkeztu beharko zaio irakasgaiaren ardura duen irakasleari.



b) Azken ebaluazioaren sistema.

Azken ebaluazioaren kasuan, ebaluaketa egun ofizialean egin beharreko probara ez aurkezte hutsak ekarriko du automatikoki deialdiari uko egitea.





Compulsory materialsToggle Navigation

Egelan egongo da

BibliographyToggle Navigation

Basic bibliography

Arceo, José Luis (ed.). Las Relaciones Públicas en España. Madrid: McGraw Hill, 2004.

- Perfil de los profesionales de la comunicación persuasiva en España, Madrid: ICIE/Universidad Complutense, 2003.

Bernays, Edward. Cristalizando la opinión pública, Barcelona: Gestión 2000, 1998.

- Propaganda, Brooklyn, NY : IG Publishing, 2005.

Grunig, James E., y Todd Hunt. Managing Public Relations. Orlando: Harcourt Brace Jocanovich College Publishers, 1984.

Wilcox Dennis L., Glen T. Cameron. Relaciones Públicas, Madrid: Pearson/Addison Wesley, 2006.

Xifra, Jordi. Teoría y estructura de las relaciones públicas. Madrid: McGraw Hill, 2003.

In-depth bibliography

Barry, Amanda. PR Power, London: Virgin Books, 2002.
Caywood, Clarke L. (ed.).The Handbook of Strategic Public Relations & Integrated Communications, New York: McGraw Hill:1997.
Edwards, Lee. “Rethinking power in public relations”. Public Relations Review, 32, 3, Septiembre 2006, pp. 229-231.
Foa, Marcello. Gli Stregoni della noticia, Guerini e Associati: Milano, 2006.
Green, Andy. Creativity in Public Relations , London: Kogan Page,1999.
Kamalipour, Yahya R. y Nancy Snow, (eds.). War, Media, and Propaganda: A Global Perspective. Lanham, Maryland: Rowman &Littlefield Publishers, 2004.
Lee, Suman. “An analysis of other countries’ international public relations in the U.S.”, Public Relations Review, junio 2006, pp. 97–103.
MacArthur, John R. El segundo frente. Censura y propaganda en la Guerra del Golfo. Madrid: Langre, 2002.
Miguel, Juan Carlos y Pozas, Víctor S.,“Communication and Development: From the MacBride Report to the Congo Wars.”, en Koldo Unceta y Amaia Arrinda (edits.): Development Cooperation: Facing the Challenges of Global Change, Center for Basque Studies.University of Reno, EHU/UPV, 2010, pp. 125-143.
Miller Russell, Karen y Carl O. Bishop. “Understanding Ivy Lee’s declaration of principles: U.S. newspaper and magazine coverage of publicity and press agentry, 1865–1904”. Public Relations Review 35, pp. 91–101, 2009.
Moreno, Ángeles, Ansgar Zerfass, Ralph Tench, Dejan Vercic y Piet Verhoeven. “European Communication Monitor Current
developments, issues and tendencies of the professional practice of public relations in Europe”, Public Relations Review 35, pp. 79–82.2009.
Ponsonby, Arthur. Falsehood In War Times, New York: E.P. Dutton&CO.Inc, 1928.
Wilcox Dennis, "The Landscape of Today´s Global Public Relations", Analisi, nº 34, 2006, pp. 67-85.

Journals

Public Relations Review http://www.sciencedirect.com/science/journal/03638111
Public Relations Tactics http://www.prsa.org/Intelligence/Tactics/Issues
Public Relations Strategist http://www.prsa.org/Intelligence/TheStrategist/Issues
Public Relations Journal http://www.prsa.org/Intelligence/PRJournal/Archives/
Frontlineonline http://www.ipra.org/secciones.php?sec=7&mesx=06&aniox=2012
PRWeek http://www.prweekus.com
PR Watch http://www.prwatch.org/cmd/prwatch.html

Examining board of the 5th, 6th and exceptional callToggle Navigation

  • AGUIRRE MIGUELEZ, KATIXA
  • FERNANDEZ DE ARROYABE OLAORTUA, MARIA AINHOA
  • ITURBE TOLOSA, ANDONI

GroupsToggle Navigation

01 Teórico (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-1

11:00-13:00

11:00-13:00

2-15

11:30-13:00

12:30-14:30

Teaching staff

01 Applied classroom-based groups-1 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
2-15

13:00-14:00

Teaching staff

01 Applied classroom-based groups-2 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
2-15

13:00-14:00

Teaching staff

31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-1

11:00-13:00

09:00-11:00

2-15

10:30-12:30

09:00-10:30

Teaching staff

31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
2-15

10:30-11:00

Teaching staff