XSL Content

Business Undertaking in Communication

Centre
Faculty of Social and Communication Sciences
Degree
Doble Grado en Periodismo y en Publicidad y Relaciones Públicas
Academic course
2023/24
Academic year
4
No. of credits
6
Languages
Spanish
Basque

TeachingToggle Navigation

Distribution of hours by type of teaching
Study typeHours of face-to-face teachingHours of non classroom-based work by the student
Lecture-based5379.5
Applied classroom-based groups710.5

Teaching guideToggle Navigation

AimsToggle Navigation

Behin irakasgaia burututa, ikasleak honako sei gaitasun hauek eskuratu ahal izango ditu:



1- Ekintzailetza kontzeptuaren esanahia barneratzea eta ekintzailetza mota ezberdinak identifikatzea.

2- Komunikazioaren alorreko ekintzailearentzat berezitasunak ezagutzea.

3- Enpresaren izaera, egitura eta antolakuntzari buruzko oinarrizko kontzeptuak ezagutzea.

4- Jarduera ekonomiko bat martxan jartzeko eta merkatal sozietatea sortzeko prozesua menperatzea.

5- Komunikazioaren alorreko enpresaren ezaugarri berezkoak bereiztea.

6- Komunikazioaren alorreko enpresek edukiak nola komertzializatzen dituzten ulertzea.

7- Komunikazioaren alorreko ekiintzaile proiektu baten diru iturri eta gastu nagusiak zeintzuk diren jakitea.

8- Komunikazioaren alorreko ekintzailetza proiektu bat abian jartzeko plangintza bat egiteko baliabideak menperatzea.

TemaryToggle Navigation

Ekintzailetza. Kontzeptua. Forma juridikoak. Finantzaketa. Fiskalitatea



Komunikazioko ekintzailetza. Bilakaera. Berezitasunak. Egitura eta antolamendua. Tipologia.



Informazio-enpresen bideragarritasun ekonomikoa. Marketin estrategikoa eta marketin operatiboa. Diru-iturri tradizionalak. Diru-iturri berriak. Publizitate-formatu berriak. Zabalkundea eta audientzia neurtzea.



Merkatu mediatikoa. Hedabide digitalen merkatua. Komunikazio-agentzien merkatua. Hedabide tradizionalen merkatua.



Proiektu ekintzaile bat abian jartzea: negozio-plana. Ideia eta helburuak definitzea. Forma juridikoa. Merkatuaren azterketa. Giza baliabideak. Marketin-plana. Plan ekonomikoa.



Praktikoa. Komunikazioaren arloko ekintzailetza-proiektu bat diseinatzea, azaldutako gaitasunak eskuratzera bideratutako beste praktika batzuez gain.

MethodologyToggle Navigation

La asignatura se distribuye en 53 horas magistrales presenciales y 7 horas de prácticas de aula, repartidas en 15 semanas. Asimismo, el alumnado debe completar 100 horas de actividad no presencial (fuera del aula), que se reparten en 79.5 horas relativas a la docencia magistral, y 10.5 horas de prácticas de aula.



Las sesiones magistrales están dirigidas a explicar los conceptos principales del temario teórico al conjunto del alumnado. Durante las mismas, se utilizarán casos de estudio, lecturas, debates y otras actividades en grupo para complementar y analizar de forma critica los conocimientos recibidos.



En las prácticas de aula, por su parte, se trabaja la parte experimental de la asignatura. Es decir, mediante la actividad en grupo, se idea y desarrolla el correspondiente plan de negocio. Esto se complementa con un encuentro o charla profesional, con el fin de acercar al alumnado a un caso o proyecto práctico real de emprendimiento en comunicación.



A toda esta actividad, se le añade la acción tutorial, que incluye asesoramiento personalizado, seguimiento del trabajo individual y/o grupal objeto de calificación, intercambio de opiniones sobre lo explicado en clase, y demás recurso/medios electrónicos de comunicación e información con el profesorado (correo electrónico, teléfono, foro de noticias de eGela, etc.).

Assessment systemsToggle Navigation

EBALUAZIO JARRAITUA



Ikasgaia ebaluazio jarraituaren bidez burutu ahal izateko, eskatutako lan guztiak entregatu beharko dira, teoriari buruzko azterketaz gain.



Kalifikaziorako ehunekoak honako hauek izango dira:



Teoriari buruzko azterketak %30eko balioa izango du.



Taldeka garatu beharreko (eta gelan aurkeztu beharreko) ekintzailetza proiektuak notaren 40% balioko du.



Gainerako praktikek %30eko balioa izango dute.



EBALUAZIO EZ JARRAITUA



Bi atal izango ditu:



Azterketa teoriko-praktikoa: notaren %50



Banaka egin beharreko ekintzailetza proiektua: notaren %50

Compulsory materialsToggle Navigation

Documentos distribuidos a través de eGela.

BibliographyToggle Navigation

Basic bibliography

Priede, T, López-Cozar, C. eta Benito, S. (2010). Creación y desarrollo de

empresas. Editorial Pirámide.



Castro Abancéns, I. (2016) De la start-up a la empresa. Editorial Pirámide

In-depth bibliography

Aguado, G. et al (2000). Organización y gestión de la empresa informativa. Síntesis.

Asensio del Arco, E. eta Vázquez-Blömer, B. (2008). Cómo crear tu nueva empresa
para sobrevivir a la crisis. Paraninfo.

Casillas, T., eta Martí, J.M. (2006). Guía para la creación de empresas. Fundación EOI.

Gómez-Gras, J.M. et al. (2012). Manual de casos sobre creación de empresas
en España. McGraw-Hill.

Jiménez-Quintero, J.A. (coord.). (2012). Creación de empresas. Tipología de
empresas y viabilidad estratégica. Pirámide.

Muñiz, L. (2010). Planes de negocio y estudios de viabilidad: software con casos
prácticos y herramientas para elaborar DAFO y evaluar un plan de viabilidad. Profit
Editorial.

Nuñez Fernández, V. (2015). La empresa informativa en la era digital. CEF.

Priede, T., et al. (2010). Creación y desarrollo de empresas. Pirámide.

Salinas-Sánchez, J.M., Gándara-Martínez, J., y Alonso-Sánchez, A.
(2009). Empresa e Iniciativa Emprendedora. Interamericana España: McGraw-Hill.

Todolí-Cervera, F. (2008). Creación de empresas paso a paso. Editorial
Ciss.

Examining board of the 5th, 6th and exceptional callToggle Navigation

  • CAMACHO MARKINA, IDOIA
  • GOIKOETXEA PEREZ, ANDER
  • GURRUTXAGA REKONDO, GUILLERMO

GroupsToggle Navigation

01 Teórico (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
16-16

09:00-11:00

11:00-13:00

17-30

09:00-10:30

10:00-12:00

Teaching staff

01 Applied classroom-based groups-1 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
17-30

10:30-11:00

Teaching staff

31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
16-16

11:00-13:00

13:00-15:00

17-30

11:00-13:00

13:00-14:30

Teaching staff

31 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
17-30

14:30-15:00

Teaching staff