XSL Content

Environment and Society25237

Centre
Faculty of Pharmacy
Degree
Bachelor's Degree in Environmental Science
Academic course
2023/24
Academic year
2
No. of credits
6
Languages
Spanish
Basque
Code
25237

TeachingToggle Navigation

Distribution of hours by type of teaching
Study typeHours of face-to-face teachingHours of non classroom-based work by the student
Lecture-based3630
Applied classroom-based groups945
Workshop1515

Teaching guideToggle Navigation

Description and Contextualization of the SubjectToggle Navigation

Esta asignatura persigue que el alumno reflexiones sobre la relaciones entre las sociedades humanas y el medioambiente. Para ello debe de analizar dichas interrelaciones como se construyen y se van cambiando en cada contexto social analizando sus conflictos y modelos subyacentes. La naturaleza no existe, no deja de ser una construcci¿ocial.

Skills/Learning outcomes of the subjectToggle Navigation

1.- Aztertu gaur egun nola dauden erlazionatuta gizartea eta natura.

2.- Azpimarratu jasangarritasunaren dimentsio soziala dimentsio ekonomiko eta ekologikoarekin batera.

3.- Erabili arriskuaren gizartearen oinarri teorikoa aztertzeko gaur egungo ingurugiro arazoak (transgenikoak, kutsadura, uraren kudeaketa¿)

Theoretical and practical contentToggle Navigation

1.- Naturatik ingurugirora

Aztertu ingurugiro eta naturaren ekoizpena

2.- Ingurugiroaren eraldaketa

Aztertu nolakoa izan den ingurugiroaren eraldaketa erabiliz ardatz moduan nekazaritza

3.- Garapena eta bere mugak

Aztertu gure gizarteak izan duen garapenarekiko erlazioa (garapenaren mugak eta garapen jasangarriaren agerpena)

4.- Ingurugiroa, arriskuak eta ziurgabetasuna

Aztertu arriskuaren gizartearen agerpena, gizarte honen oinarri teknozientifikoa eta arreta-printzipioaren erabilpena arriskuak ekiditzeko

MethodologyToggle Navigation

Ebaluazio jarraia

Klasera etorri egin behar da eta %80ko asistentzia eskatuko da.

4 praktika egin beharko dira (notaren %50a); taldekako edo bakarkako lanak izan ahal dira

Azterketa bat (notaren %50a)





Azterketa finala

Ez bada egiten ebaluazio jarraia azterketa finala notaren %100a izango da.

Azterketa hori klasean landutako apunte eta testuekin egingo da

Assessment systemsToggle Navigation

  • Final Assessment System
  • Tools and qualification percentages:
    • Written test to be taken (%): 40
    • Realization of Practical Work (exercises, cases or problems) (%): 60

Ordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

La evaluaci¿e la asignatura se realizara a trav¿de:

- Exposici¿ral de las lecturas (1p.)E



xamen:

- Te¿o en base a la materia expuesta en clase -7 p.

- Pr¿ico (se les entregara un texto que tendr¿que comentarlo) - 3 p.

Extraordinary Call: Orientations and DisclaimerToggle Navigation

Los mismos criteriios que en la ordinaria

Compulsory materialsToggle Navigation

Los libro b¿cos de referencia

BibliographyToggle Navigation

Basic bibliography

Ballesteros, J. y P¿z Ad¿ J. (ed.) (2000) Sociedad y medio ambiente. Madrid: Trotta.



Mart¿z Alier, J. (1994) De la econom¿ecol¿a al ecologismo popular. Barcelona: Icaria.



Mcneill, John R (2003), Algo nuevo bajo el sol: historia medioambiental del mundo en el siglo XX. Madrid: Alianza editorial.

In-depth bibliography

Acosta, Alberto (2016) “Rethinking the World from the Perspective of Buen Vivir/ Repensar el mundo desde el Buen Vivir”, Degrowth in Bewegung(en)

Beck, U. (1998), Pol¿cas ecol¿as en la edad del riesgo. Barcelona: El Roure.

Latouche, S. (2008), La apuesta por el decrecimiento. Barcelona: Icaria.

Mart¿z Alier, J. (2006) El ecologismo de los pobres. Conflictos ambientales y lenguajes de valoraci¿Barcelona: Icaria.

Martinez Palacios, Jone (2011), Sozio-ingurumen gatazkak eta sozio-ingurumen demokrazia. Euskal Autonomia Erkidegoa eta Kataluniako Autonomia Erkidegoan arteko ikuspegi konparatu bat, Inguruak, 50 z, orr 73-85

Prats, F., Herrero, Y., Torrego, A., Serrano, A., Mediavilla, M., Marcellesi, F., & Palop, M. R. (2016). La gran encrucijada. Sobre la crisis ecosocial y el cambio de ciclo hist¿o. Madrid: Foro de Transiciones.

Silva-Santisteban, R. (2017). Mujeres y conflictos ecoterritoriales. Impactos, estrategias, resistencias, Peru, Entrepueblos

Taibo, C. (2017). Colapso. Los Libros de la Catarata.

Riechmann, J., Madorr¿ C., & Santiago Mui¿E. (2015). Ecosocialismo descalzo. Madrid: Editorial Enclave.

Shiva, V., & Mies, M. (1997). Ecofeminismo: teor¿ cr¿ca y perspectivas. Barcelona: Icaria.
Taibo, C. (2009), En defensa del decrecimiento. Madrid: Catarata.

Urkidi, L., Lago, R., Basurko, I., Barcena, I., & Akizu, O. (2016). Energia trantsizioak: iraunkortasuna eta demokrazia energetikoa. Euskal Herriko Unibertsitateko

Journals

- ALFOZ (1980-1995) - EL ECOLOGISTA - ECOLOGIA POLITICA - WORD-WATCH - LA SITUACION EN EL MUNDO (Informe anual) - THE ECOLOGIST (versi¿n castellano) - CIUDAD Y TERRITORIO /ANALISIS TERRITORIALES - CUADERNOS DE ORDENACION DEL TERRITORIO - FOMENTO Y MEDIO AMBIENTE - REVISTA DE DERECHO URBANISTICO Y MEDIO AMBIENTE - MIENTRAS TANTO

Web addresses

www.etcgroup.org www.grain.org www.greenpeace.org www.prb.org www.tierra.org/spip/

GroupsToggle Navigation

16 Teórico (Spanish - Tarde)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
21-25

16:30-19:00 (1)

22-25

15:00-16:00 (2)

26-28

14:30-15:30 (3)

26-36

17:30-19:00 (4)

29-33

14:30-15:30 (5)

Teaching staff

Classroom(s)

  • . - FACULTAD DE FARMACIA (1)
  • . - FACULTAD DE FARMACIA (2)
  • . - FACULTAD DE FARMACIA (3)
  • . - FACULTAD DE FARMACIA (4)
  • . - FACULTAD DE FARMACIA (5)

16 Applied classroom-based groups-1 (Spanish - Tarde)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
26-36

16:30-17:30 (1)

Teaching staff

Classroom(s)

  • . - FACULTAD DE FARMACIA (1)

16 Workshop-1 (Spanish - Tarde)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
22-25

16:00-17:00 (1)

26-28

15:30-16:30 (2)

29-36

15:30-16:30 (3)

34-36

14:30-15:30 (4)

Teaching staff

Classroom(s)

  • . - FACULTAD DE FARMACIA (1)
  • . - FACULTAD DE FARMACIA (2)
  • . - FACULTAD DE FARMACIA (3)
  • . - FACULTAD DE FARMACIA (4)

46 Teórico (Basque - Tarde)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
21-23

14:30-15:30 (1)

21-25

16:30-19:00 (2)

24-35

14:30-15:30 (3)

26-36

17:30-19:00 (4)

Teaching staff

Classroom(s)

  • . - FACULTAD DE FARMACIA (1)
  • . - FACULTAD DE FARMACIA (2)
  • . - FACULTAD DE FARMACIA (3)
  • . - FACULTAD DE FARMACIA (4)

46 Applied classroom-based groups-1 (Basque - Tarde)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
26-36

16:30-17:30 (1)

Teaching staff

Classroom(s)

  • . - FACULTAD DE FARMACIA (1)

46 Workshop-1 (Basque - Tarde)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
21-23

15:30-16:30 (1)

24-36

15:30-16:30 (2)

36-36

14:30-15:30 (3)

Teaching staff

Classroom(s)

  • . - FACULTAD DE FARMACIA (1)
  • . - FACULTAD DE FARMACIA (2)
  • . - FACULTAD DE FARMACIA (3)