2020
Arana, L., & Santos, A. (2020). Genero trataeraren azterketa natura zientzien alorreko testuliburu eta ikasgaietan. Tantak. Euskal Herriko Unibertsitateko Hezkuntza Aldizkaria, 32(1), 59-83. https://doi.org/10.1387/tantak.21160
Cenoz, J., & Gorter, D. (2020). Teaching English through pedagogical translanguaging. World Englishes, 39(2), 300-311. https://doi.org/10.1111/weng.12462
Cenoz, J., & Santos, A. (2020). Implementing pedagogical translanguaging in trilingual schools. System, 92, 1-9. https://doi.org/10.1016/j.system.2020.102273
Etxague, I., & Van Der Worp, K. (2020). Hizkuntzen arteko elkarreragina: euskara, gaztelania eta ingelesezko ekoizpen idatziak. Tantak. Euskal Herriko Unibertsitateko Hezkuntza Aldizkaria, 32(2), 95-126. https://doi.org/10.1387/tantak.21826
Gaspar, A. (2020). Euskara batuaren eta euskalkien inguruko jarrerak eta iritziak. Bat: Soziolinguistika aldizkaria, 115, 137-153.
Gorter, D., & Arocena, E. (2020). Teachers’ beliefs about multilingualism in a course on translanguaging, System, 92, 102272. https://doi.org/10.1016/j.system.2020.102272
Leonet, O., Cenoz, J., & Gorter, D. (2019). Developing morphological awareness across languages: translanguaging pedagogies in third language acquisition. Language Awareness, 29(1), 41–59. https://doi.org/10.1080/09658416.2019.1688338