Ezgaitasunak dituzten unibertsitateko ikasleen harrera

Matrikula egin ondoren, zerbitzuan lanean diharduten teknikariak ikasleekin harremanetan jarriko dira zerbitzuari, beharrezko orientabideei eta eskura dauden baliabideei buruzko informazioa eskaintzeko. Ikaslearen datu bilketa unibertsitateko web-gunetik GAUR aplikazioaren bitartez ikasleak gauzatu behar duen eskaeraren* bitartez egiten da. Behar izanen balorazioa egin ondoren ikasketak egiteko behar dituzten baliabideak ikasleei eskaintzen zaizkie.

Eskaera gauzatzeko jarraibideak

  1.  UPV/EHUn matrikulatu diren ezgaitasunak dituzten ikasleak egokitzapen eskaera egin dezake unibertsitateko web-gunetik GAUR aplikazioaren bitartez.  Sarbideko pasahitza eta erabiltzailea matrikula agiriarekin batera jasotzen dira.
  2. Aplikazioko menuan "Desgaitasun Zerbitzua" atalean bi aukera ematen dira:
    1. Egokitzapen eskaera
    2. Egokitzapen eskaeraren kontsulta
  3.  Ikaslea matrikulatzen den egunetik egin daiteke Eskaera. "Egokitzapen eskaera" atalean hurrengo datuak adierazi behar dituzu:
    1. Ezgaitasunari buruzko datuak
    2. Minusbaliotasun ziurtagiria edo bestelako ziurtagiria (mediku txostena edo txosten psikopedagogikoa) eskaneatuta erantsi beharko da/li>
    3. Premia bereziak adieraziko dira
  4. Zerbitzuak eskaerak baloratuko ditu.
  5. Ikasleak "egokitzapen eskaeraren kontsulta" atalean ikusi al izango du eskaera onartua dagoen ala ez.
  6. Epea: ikaslea matrikulatzen den egunetik maiatzaren 31ra arte eskatu ahal dira egokitzapenak.

GAUR Idazkaritza birtuala