I_reconocimiento estudios universitarios 2023

Irakasgaiak unibertsitateko ikasketen bidez baliozkotzeko aukera

Kredituak onartzeko, beharrezkoa da dagokion ikastetxean eta ikasketa planean matrikulatuta egotea.

Eskaera data: 2023ko irailaren 4tik 15era.

Aurreko titulazio berean titulatua izanik ikasle berri gisa sartu nahi duten ikasleentzat eskabide orriak: (adibidez: Arkitekto Teknikoa izanik, Arkitektura Teknikoko Gradua egingo du; I.I.T. Elektrizitatean izanik, Ingeniaritza Elektrikoko Gradua egingo du, e.a.) (aurkeztu beharreko dokumentazioa eskaera-orrian bertan adierazita dago).

• Gainerako ikasleentzako eskabide orriak (aurkeztu beharreko dokumentazioa eskaera-orrian bertan adierazita dago):

Ebazpena:

Batzorde Akademikoak ebatzi ostean, korreo elektronikoz jakinaraziko zaio ikasleari ebazpena jasotzera Idazkaritzatik pasa daitekeela. Komunikatu zaion datatik 5 lan egun izango ditu matrikula zabaltzeko.

Behin betiko ebazpena urria-azaroan bidaliko da posta arruntez.

Titulartasun pribatuko zentroetan edo atzerriko zentroetan burututako ikasketengatik irakasgaien baliozkotzea lortzen dute ikasleek, ezarritako prezioen %25 ordainduko diote unibertsitateari.

Unibertsitate publikoetan egindako ikasketen baliozkotze edo aitortzeak ez du kosturik sorraraziko, atzerriko unibertsitate publikoak direnean izan ezik.

GIEn burututako Graduen arteko titulazioetarako baliozkotze taulak:

GIEko graduen arteko barne-baliozkotze taulak: