Proyecto-Reservas-Biosfera-RepublicaDominicana-Haiti

Colaboración interuniversitaria- sociedad en las reservas de la Biosfera de Rep. Dominicana y Haití

Irudia

Proiektua: Colaboración interuniversitaria- sociedad para la puesta en valor de los ecosistemas de las Reservas de la Biosfera de Jaragua-Bahoruco-Enriquillo (Dominicana) y La Selle (Haití) para la mejora de la calidad de vida de la población local.

Proiektuaren laburpena: Proiektu honekin, UPV/EHUren, Quisqueyako Unibertsitatearen (Haiti) eta Hiri eta Herri Iraunkorretarako Ikastegiaren (Dominikar Errep.) arteko lankidetza finkatu da, unibertsitateko komunitateari prestakuntza emateko eta ekosistemen zerbitzuei buruzko ikertalde bat sor dadin bultzatzeko xedez. Ikerlan honi esker, emaitzak aplikatu ahal izan dira Jaragua biosferako (Dominikar Errep.) eta La Selleko (Haiti) erreserbetako biztanleriaren bizi kalitatea hobetzeko.

• Deialdia: 2013/14
  • Koordinatzailea: Garapen Iraunkorrari buruzko UNESCO Katedra
  • Harremanetarako helbide elektronikoa: iraunkortasun.katedra@ehu.eus
  • Ikastegi inplikatuak: Zientzia eta Teknologia Fakultatea eta Garapen Iraunkorra eta Ingurumen Hezkuntzari buruzko UPV/EHUko UNESCO Katedra