Congreso_formacion_dual

"Unibertsitateko Prestakuntza Duala Europako Unibertsitate Eremuan" Nazioarteko II. Biltzarra

DATA: Urriak 7, 2022. KOKALEKUA: Carlos Santamaría Zentroa UPV/EHU - Elhuyar plaza 2, 20018 – Donostia. ANTOLATZAILEAK: Graduaren eta Hezkuntza Berrikuntzaren arloko Errektoreordetza, Ikasleen eta Enplegagarritasunaren arloko Errektoreordetza, Gipuzkoako Campuseko Errektoreordetza

Azalpena

Formakuntza Duala ikastetxearen eta enpresaren arteko prestakuntza-denbora elkarbanatzeko printzipioan oinarritzen da, jarduera profesional bat gauzatzean; horren bidez, ikasten duen pertsonaren prestakuntza- eta nortasun-identitatea forma hartzen joaten da.

Biltzarrean prestakuntza dualerako interesgarriak diren gaiak landu, adibideak partekatu eta hausnarketa eta eztabaida bultzatuko dira, bai orainera begira, bai etorkizunera begira aurrerapausoak emateko.

Helburuak:

• Europako unibertsitate esparruko erreferentziazko errealitateak eta esperientziak ezagutzea.
  • Esperientzia trukea sustatzea eredua garatzeko garaian.
  • Prestakuntza dualaren errealitatea eta erronkak identifikatzea Unibertsitatearen eta Enpresaren arteko harremanen testuinguruan.
  • Kalitateari eta gaur egungo garapen esparruei buruz eztabaidatzea.
  • Ikerketa eta esperientzia trukea sustatzea, unibertsitateko prestakuntza dualaren kontzeptuen eta alderdi kritikoen inguruan.
  • Hausnarketarako guneak sortzea, elkarlanean jarduteko eta sarean lan egiteko.

Hemen eskuragarri.

Izen-ematea

Zenbatekoa:

• Orokorra: 50,00 EUR
  • UPV/EHU (IRI, AZP eta ikasleak): 10,00 EUR

Matrikula eta izen-ematearen ordainketa: https://www.uik.eus/eu/jarduera/unibertsitateko-prestakuntza-duala-europako-unibertsitate-eremuan-nazioarteko-ii-biltzarra

Komunikazioen eta posterren proposamenak

Komunikazio zein poster proposamenak bidal daitezke. Jasotako proposamen kopuruaren eta taldekatzen diren gaien arabera, behin betiko aurkezpen formatua berretsiko zaie egileei; izan ere, baliteke komunikaziorako planteatutako ekarpenen bat, azkenean, poster izan behar izatea.

Kongresuan matrikulatuta dauden egileen lanak bakarrik aurkeztu ahal izango dira; horiek jasoko dute ziurtagiria, hain zuzen, lana erakutsi ondoren. Lan partekatuen kasuan, egile guztiak matrikulatu beharko dira. Egile bakoitzeko gehienez 2 lan onartuko dira.

Komunikazio edo poster proposamenak comunicaciones@uik.eus helbidera bidaliko dira, 2022ko irailaren 23 arte, beheko estekaren bidez. Egitura hau izango dute:

• Lanaren izenburua.
  • Egilearen edo egileen izen-abizenak.
  • Lantokia (saila, unibertsitatea, erakundea, enpresa, etab.).
  • Egile guztien helbide elektronikoa eta harremanetarako telefonoa.
  • Gako-hitzak: 3-5 hitz.
  • Laburpenaren atala: 1.000 hitz inguru izan behar ditu: sarrera, argudio-gorputza (helburuak, metodoa, baliabideak) eta eztabaida (emaitzak, ondorioak), aurkezten den komunikazioaren eduki globala argi utziz.

Kontuan izan komunikazioak formatu espresekoak izango direla; horrek esan nahi du gehienez 4 diapositiba eta 5 minutu baliatu ahalko direla, gehienez ere, mintzaldi bakoitzeko. Posterrak A0 formatuan izango dira, bertikalean, eta kongresuaren arratsaldeko saioan egongo dira ikusgai.

Irailaren 26an jakinaraziko zaie egileei proposamenak onartzen diren ala ez, eta behin betiko aurkezpen formatua (komunikazioa edo posterra) zein den esango zaie.

Azkenik, beren testu osoa edo posterra (pdf formatuan), kongresuan izena eman duten pertsonek kontsultatu ahal izateko, webgunean eskuragarri egotea nahi duten egileek, lanaren pdf dokumentua bidaliko dute comunicaciones@uik.eus helbidera, 2022ko irailaren 30a baino lehen. Komunikazioen kasuan, testu osoak 4.000 hitz (gutxienez) eta 7.000 hitz (gehienez) arteko luzera izan beharko du, gehienez 5 irudi/taula/irudi. Posterren kasuan, kongresuan erakutsiko den posterra bera duen pdf bat izango da.

KOMUNIKAZIO/POSTER PROPOSAMENAK BIDALTZEKO FORMULARIOA
(Irailaren 23 arte)