Eduki publikatzailea

Hilabeteko ekipoa: Thermo-Fisher Scientific markako Dionex ICS 5000+ kromatografo ionikoa

Azalpena

Irudia

Thermo-Fisher Scientific markako Dionex ICS 5000+ kromatografo ionikoak, SGIKERen Fitotron eta negutegi unitateari atxikiak, bere prestazioak zabaltzen ditu, gaur egun eskuragarri dagoen azpiegituran detektagailu ultramore-ikusgarri bat txertatuz, eroankortasuna eta anperometria detektatuz.

UV-Vis detektagailu berri honen bidez, hainbat matrizetako substantzia kromoforo (detekzio zuzena) edo ez-kromoforo (deribazioa) tarte handi bat zehaztu ahal izango da.

Aplikazio batzuk hainbat arlotan honako hauek izango lirateke: ingurumena (Cr vi, nitratoak, nitritoak, bromatoa, ioduroa), kalitate-kontrola, iruzurra eta elikagaien segurtasuna (nitratoa, nitritoa haragi- eta landare-produktuetan; ioduroa, amina biogenikoak, melamina esnekietan) eta aplikazio terapeutikoak eta giza osasuna (kutsatzaileak heparinan, trantsizio-metalak sueroan eta odolean).

Haren ezaugarriei eta aplikazioei buruzko informazio gehiago nahi izanez gero, jar zaitez zuzenean harremanetan ekipamendu horretaz arduratzen den teknikariarekin, Azucena González doktorearekin.