inf_adaptaciones_diferentes_tipos_discapacidad

EGOKITZAPENAK UNIBERTSITATERA SARTZEKO EBALUAZIO PROBETAN

Entzumen urritasuna duten ikasleentzako egokitzapenak:

  • Denbora gehitzea (15 minutu gehiago).
  • Eserlekuaren erreserba lehen ilaran.
  • Argibide pertsonalizatuak.
  • Zeinu Hizkuntzako Interpretea.
  • Gorreriari buruzko jarraibideak zuzentzaileentzat.

Ikusmen urritasuna duten ikasleentzako egokitzapenak:

  • Denbora gehitzea (15 minutu gehiago).
  • Azterketaren testua arial 16 formatuan eta lerroartean 1,5.
  • Ordenagailua (posible diren ikasgaietan) eta azkeneko ilaran jesarlekua erreserbatzea.
  • Azterketak braillez eta/edo Word fitxategian (IBTk egokituak)
  • Ekipamendu espezifikoa: IBTaren ordenagailua, programa espezifikoak, braille teklatua, lupa, etab.
  • Aparteko gela, salbuespeneko egoeratan.

Desgaitasun fisikoa (motore-urritasuna eta gaixotasun organikoak) duten ikasleentzako egokitzapenak:

  • Denbora gehitzea (15 minutu gehiago).
  • Altzari egokitua.
  • Espazio irisgarriak.
  • Ordenagailua (posible diren ikasgaietan).
  • Transkripzioa.
  • Hezkuntza laguntzarako espezialista.
  • Komunera joateko edo gelatik ateratzeko baimena.
  • Krisi-kasuetarako jarraibide espezifikoak.
  • Elikagaiak hartzeko, medikazioa edo neurgailu eta aparatuak edukitzeko baimena.
  • Aparteko gela, salbuespeneko egoeratan.

Ikasteko Zailtasun Espezifikoak dituzten ikasleentzako egokitzapenak (Dislexia, disortografia, disgrafia, diskalkulia eta Hizkuntzaren Nahaste Espezifikoa):

  • Denbora gehitzea (15 minutu gehiago).
  • Irakasleek azterketa ozen irakurtzea, ikasleak, soilik ikasleak azterketa egitean eskatzen badu bakarrik.
  • Azterketaren amaieran idatzitakoa ulergarria dela egiaztatu, soilik ikasleak azterketa egitean eskatzen badu bakarrik.
  • Azterketaren amaieran ozen irakurtzea ikasleak idatzitakoa berrikusteko, soilik ikasleak azterketa egitean eskatzen badu bakarrik.
  • Ordenagailua (posible diren ikasgaietan) eta azkeneko ilaran jesarlekua erreserbatzea.
  • Dislexiari buruzko jarraibideak zuzentzaileentzat.

Arreta Gabezia eta Hiperaktibitate Nahastea (AGN-H) dituzten ikasleentzako egokitzapenak:

  • Denbora gehitzea (15 minutu gehiago).
  • Eserlekuaren erreserba distrakzioak ekiditeko.
  • Azterketaren egituraren berri eman eta argibideak modu pertsonalizatuan azpimarratu ikasleari, soilik ikasleak azterketa egitean eskatzen badu.
  • Azterketaren amaieran idatzitakoa ulergarria dela egiaztatu, soilik ikasleak azterketa egitean eskatzen badu.
  • Azterketaren amaieran galdera guztiak erantzun dituela egiaztatu.
  • Aparteko denbora amaitzeko 30 minutu falta direnean abisatzea.
  • Arreta-dei diskretuak, arreta galtzen bada.

Autismoaren Espektroko Nahasmenak (AEN) dituzten ikasleentzako egokitzapenak:

  • Denbora gehitzea (15 minutu gehiago).
  • Azterketaren egituraren berri eman eta argibideak modu pertsonalizatuan azpimarratu  ikasleari, soilik ikasleak azterketa egitean eskatzen badu.
  • Ordenagailua (posible diren ikasgaietan) eta azkeneko ilaran jesarlekua erreserbatzea.
  • Erreserbatutako eserlekua edo aparteko gela.
  • Komunera joateko edo gelatik ateratzeko baimena.
  • Aparteko denbora amaitzeko 30 minutu falta direnean abisatzea.
  • Azterketa egingo den instalazioa aldez aurretik bisitatu
  • Aparteko ikasgela, salbuespeneko egoeretan

Nahaste psikikoak dituzten ikasleentzako egokitzapenak:

  • Denbora gehitzea (15 minutu gehiago).
  • Eserlekuaren erreserba.
  • Ikasgelatik irteteko baimena antsietate-krisiak edo nahasmenduarekin lotutako beste egoera batzuk izanez gero.
  • Krisi kasuetarako argibideak.
  • Aparteko denbora amaitzeko 30 minutu falta direnean abisatzea.
  • Aparteko ikasgela, salbuespeneko egoeretan.