INTERREG 1.jardunaldia

RENATUR INTERREG-EUROPE 1. PROIEKTUAREN JARDUNALDIA

RENATUR INTERREG-EUROPE proiektuan Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitateak (UPV/EHU) eta Europako beste tokiko 5 erakundek parte hartzen dute. Proiektuaren helburua tresna politikoak garatu eta hobetzea da, hiri-inguruko eremuetako ondare naturala modu egokian babesteko, EAEko EGEF funtsen gobernantza hobetuz. Azken finean, lurralde-politikak hobetuko dira EAEko herritarrei ongizatea eta osasuna emango dizkien ingurunea  lortzeko.

Tokiko lehen jardunaldia Bizkaia Aretoan (Bilbo) izango da, 2020ko urtarrilaren 24an, 9.00etatik 14.00 etara. Bertan, bertaratuei proiektua aurkeztuko zaie, eta etorkizuneko bileretan kide aktibo izateko eskatuko zaie, finantzaketa-politikak hobetzeko xedearekin.

Jardunaldian izena emateko

Informazio gehiago: info.renatur@ehu.eus / 94 601 83 82