GRADOS de la Facultad HEFA

Publicador de contenidos

Seminario abierto de FIlosofia. Antonio Casado (EHU): Made in Gipuzkoa: Lankidetzazko Gobernantzarako Ikuspegi Partekatua Eraikiz

El jueves de la próxima semana, 5 de Octubre, tendremos la primera sesión del curso de nuestro Seminario Abierto de Filosofía. Comenzaremos el curso con una charla de Antonio Casado (UPV), que lleva por título "Made in Gipuzkoa: Lankidetzazko Gobernantzarako Ikuspegi Partekatua Eraikiz". La presentación será en euskera, y nos reuniremos a la una del mediodía. Esta vez el seminario tendrá lugar en el aula 2.6 de la Facultad y no, como suele ser costumbre, en la Sala de Juntas.

Made in Gipuzkoa: Lankidetzazko Gobernantzarako Ikuspegi Partekatua Eraikiz
Antonio Casado (EHU)

Herritarren Batzar batean eta ikerketa-ekintza prozesu partehartzaile batean oinarrituta, mintegi honek Gipuzkoako kultura politikoan lankidetzazko gobernantza indartzeko egitasmo bat aztertuko du. John Dewey-ren esperimentazioaren espirituan egiten da, galdera, erantzun eta proposamenen logika deliberatiboa praktikan jarriz, on-line eta on-site. Hipotesia da Herritarren Batzarraren esperientzia kolektiboak ikuspegi partekatua eragiten duela komunitatean, eta horrek politika publikoan eragina izateko eta kultura demokratikoa hobetzeko ahalmena duela. Gure prototipoa (https://gi2030.eus ) ez da Herritarren Batzar bat, “laborategi hibridoa” baizik, non zenbait gaitasun modu aktiboan lantzen diren lurraldean zehar, urte beteko ziklo batean. Tailer arinak eta plataforma digitala erabiliz, eredu honek sektore publikoaren (unibertsitatea barne), sektore pribatuaren, gizarte zibilaren eta komunitate gaitasunen arteko lankidetzazko esperimentuak zabaltzea du helburu.

Gipuzkoa irudikatuz: galderak eta proposamenak
gi2030.eus