Ruta de navegación

Congreso Congreso

Jardunaldiak: Ingurugiro zuzenbideko erronka berriak XXI. mendean

2017ko urriaren 24an eta 25ean,

Bizkaia Aretoan (Baroja Aretoan) (UPV/EHU), Abandoibarra Etorbidea, 3, 48009 Bilbo Sarrera librea lekuak bete arte.

Etorri nahi dutenek, urriaren 16a baino lehen izena eman behar dute korreo bat bidaliz honako helbide elektroniko honetara ((datu pertsonalak, erakundea eta helbide elektronikoa jarri):

ibi-ius@protonmail.com

Batzorde akademikoa eta zientifikoa:

Agustín García Ureta (UPV/EHU)

Iñigo Lazkano Brotons (UPV/EHU)

María del Carmen Bolaño (UPV/EHU)

Unai Aberasturi Gorriño (UPV/EHU)

José Ignacio Cubero Marcos (UPV/EHU)

Nicolas de Sadeleer (Facultés Universitaires Saint-Louis, Bruselas)

Jorge Viñuales (Zuzendaria, Cambridge Centre for Environment, Energy and Natural Resource Governance, Cambridge University)

Maite Uriarte Ricote (UPV/EHU)

EGITARAUA

Urriak 24

09:30etan Aurkezpena: Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Saila – Eusko Jaurlaritza

09:45etik 10:30etara 1. Jerzy Jendroska (Opoleko Unibertsitatea; Aarhus Hitzarmena Betetzeko Batzordeko kidea: "Zer eragin izan du Aarhus hitzarmenak ingurugiroaren babesean?"*

10:30etatik 11:15etara 2. Ludwig Krämer (Zuzenbideko unitateko zuzendari ohia, Ingurumen Zuzendaritza, Europako Batzordea). "Europar Batasuneko Ingurugiro zuzenbidearen aplikazioaren kontrola: eraginkorra al da?"

Atsedenaldia

11:45etik 12:30etara 3. Lucía Casado [Administrazio Zuzenbidean Irakasle Titularra, Universitat Rovira i Virgili-n eta zuzendariordea Tarragonako Centre d'Estudis de Dret Ambiental-en (CEDAT)]: *Hitzaldi hau ingelesez izango da eta ez da aldi bereko itzulpenik egongo. "Ikuskaritza ingurugiro arloan: arauak eta errealitatea"

12:30etatik 13:15etara 4. Iñigo Urrutia Libarona (Administrazio Zuzenbidean irakaslea, UPV/EHU): "Genetikoki Eraldatutako Organismoak: elkarkidetza posible al da?"

16etatik 16:45etara 5. Alexandra Aragao (Zuzenbide Fakultateko Irakasle laguntzailea, Coimbrako Unibertsitatea): "Elikagaiak giza eskubide gisa eta ingurugiro babesa: erronkak mende berrian".

16:45etatik 17:30etara 6. Agustín García Ureta (Administrazio Zuzenbidean Katedraduna, UPV/EHU): "Antroprozentrismoa eta biodibertsitatearen amaiera?"

Urriak 25

09:30etatik 10:15etara 7. Nieves Arrese (Administrazio Zuzenbidean Irakaslea, UPV/EHU): "Zuzenbideak hondamendi naturalei ematen dien erantzuna".

10:15etatik 11etara 8. Angel Manuel Moreno Molina (Administrazio Zuzenbidean Katedraduna, Universidad Carlos III): "Zuzenbideko joera aldaketa klimatikoaren arloan Parisko hitzarmena eta gero". Atsedenaldia

11:30etatik 12:15etara 9. Richard Macrory (Ingurugiro Zuzenbidean irakaslea, University College, Londres): "Ingurugiro epaitegiak: Erresuma Batuko ikuspuntua.*