Mantentzen diren ekipoak

Erabiltzaileentzako Zerbitzuak informatikako ekipamenduetarako ematen duen laguntza mota ondokoen araberakoa izango da:

Arlo horietako bakoitzerako ezarritako mugak ondorengo tauletan daude jasota.

Hala ere, muga horiek ez dira ezarriko laborategietako ekipo berezietarako , hardware edo software arrazoiengatik beste sistema batzuk erabiltzea ezinezkoa denean; adibidez, ekipo bereziak (neurketarako gailuak edo ana lisirakoak, labeak...) kontrolatzen dituzten PCak.

Azkenik, Erabiltzaileentzako Zerbitzuak erabiltzailearen beraren konfiguraziorako laguntza emango du (posta elektronikorako, sinadura digitalerako...), baina erabiltzaile horren izenean dauden ekipoetako bakar batean baino ez. Erabiltzaile horrek IKT Gerenteordetzak emandako eramangarria badauka, horri ekipo pertsonala deituko diogu. Erabiltzaile horrek ez badu nahi eramangarria izaterik bere ekipo pertsonala, itzuli egin beharko dio gerenteordetzari.

1. Laguntzaren mugak HARDWARE-aren funtzioen arabera

PC

Gutxieneko ezaugarriak laguntza izateko:

  • Prozesadorea Pentium D edo AMD Athlon X2 (edo baliokidea) eta gutxienez 1 Gb RAM

Ekipoak izan behar dituen ezaugarriak beste leku batean jartzeko (beste erabiltzaile bati emateko edo beste zerbitzu batera eramateko):

  • Prozesadorea Pentium D edo AMD Athlon X2 baino handiagoa izatea ezinbestekoa da eta gutxienez 3 Gb RAM.
  • Horrez gain, ekipoa Windows 7ra migratu beharko da. Erabiltzailea onartu behar du ekipoaren errendimendua baxua izan daitekeela.

Mac (Apple)

Mac OS X 10.4 edo handiagoa izan behar du instalatuta.

Netbook, eramangarri txikia edo antzekoa

Guztietarako laguntza mugatua. Emango den laguntza:

  • Wifi konexioa, edo, kable bidezkoa, aparteko kasuetan eta estaldurarik ez badago
  • Antibirusa (Trendmicro)
  • VPN
  • Microsoft Office (Outlook gabe), diskoaren ahalmenak horretarako aukera ematen badu

Smartphonak

UPV/EHUk emandako mugikorretarako baino ez:

  • Exchange zerbitzariarekin sinkronizatuta dauden mugikorrak:
    • Postaren sinkronizazioa eta Exchange-ko elementuak (kontaktuak, agenda, egutegia, karpetak...)
    • Izenpe ziurtagiria + Wifi Eduroam
    • Aplikazioak: web nabigatzailea eta posta elektronikoa baino ez. Ez da laguntzarik emango erabiltzaileak berak instalatutako aplikazioetarako
  • Gainerako mugikorrak:
    • Telefono bidezko laguntza Telefonia zerbitzutik

Tableta, PDA edo antzekoa

Ez da laguntzarik ematen.

2. Laguntzaren mugak SISTEMA ERAGILEAREN arabera

Oharra: Ez da instalatuko sistema dualik, hau da, bi sistema eragile

XP Professional-a baino lehenagoko Windows-ak

Ez da ezelango laguntzarik emango.

Windows XP Pro 32 bit

Erabateko laguntza.

Windows XP Pro 64 bit

Erabateko laguntza, baina sistema honetarako dagoen software eta kontrolatzaileen bateraezintasunengatik mugak izan ditzake.

Ordenagailuak instalatuta dituen gauzetarako emango da laguntza, baina ez da beste ezer instalatuko.

Windows Vista

Wifi bidezko konexioa baino ez (edo kable bidez koa, estaldurarik ez badago), VPN konfigurazioa eta erakundearen antibirusa.

Windows 7

Erabateko laguntza Windows 7 Enterprise x64 erakundearen bertsiorako.

Windows 7-ren beste bertsio batzuk Enterprise x67-ra eguneratu beharko dira erakundearen konfigurazioarekin, hau da:

  • Trendmicro erakundearen antibirusa instalatuko da
  • Ekipoa erakundearen domeinuan sartuko da (adm.ehu.eus)
  • Landesk agentea instalatuko da

Windows 8

Ez da ezelango laguntzarik emango.

Laguntza lortzeko, ekipoa klonatu egin behar da Windows 7 x67 Enterprise-eko erakunde irudiarekin.

Windows Server

Sistema eragile hau ez da onartzen laneko ekiporako.

Ekipo hauek CPD batean egon behar dira, eta zerbitzua Ustiaketa sailarekin adostu behar da.

Linux

Erabateko laguntza Ubuntu eta Kubuntu-rako.

Besta batzuetarako, laguntza emango da, baina ahal den heinean eta bermerik gabe.

Mugak: Gestio laneta rako erakundeak dituen a plikazioak (GAUR nagusiki) ez daude prestatuta Linux-ekin erabiltzeko; beraz, ezin da bermatu ondo funtzionatuko duenik.

Mac OS X

OS X 10.4-rako edo berriagorako laguntza.

Mugak: Gestio lanetarako erakundeak dituen aplikazioak (GAUR, nagusiki) ez daude prestatuta OS X-erako, eta, beraz, ez dago bermatuta behar bezala funtzionatuko dutenik.

Sistema birtualizatuak

Ez da laguntzarik emango; salbuespena izango dira, baina, IKT Gerenteordetzak emandako Windows XP korporatiboa daukaten makina birtualak.

XP makina birtualetan ez da laguntzarik emango makina nagusietan instalatuta dauden aplikazioetarako.

3. Laguntzaren mugak EKIPOAREN JATORRIAREN arabera

UPV/EHUren jabetzakoak, IKT-k banatuak (erakundearenak)

Erabateko laguntza.

UPV/EHUren jabetzakoak, homologazio bidez erosiak

Erabateko laguntza.

UPV/EHUren jabetzakoak, erosketa ez homologatu bidez eskuratuak

Ahalegina egingo da erabateko laguntza emateko, baina ezin izango da bermatu erakundearen softwareak behar bezala funtzionatuko duenik homologatu gabeko hardwarean.

Norberaren ekipoa (Irakasle eta ikertzaileak eta AZPkoak baino ez)

Wifi konexioa baino ez. Ezin izango da bermatu konexioa, hainbat eta hainbat gailu eta konfigurazio mota baitaude eta aukera oso zabala baita.

Aparteko kasuetan kable bidezko konexiorako baimena eman ahal izango da epe mugatu baterako eta behar bezala arrazoitutako egoeretarako.