2019

2019

Cenoz, J. (2019). Translanguaging pedagogies and English as a lingua franca. Language Teaching, 52(1), 71–85. https://doi.org/10.1017/S0261444817000246

 

Cenoz, J., & Gorter, D. (2019). Multilingualism, Translanguaging, and Minority Languages in SLA. The modern language journal, 103(1), 130-135. https://doi.org/10.1111/modl.12529

 

Cenoz, J., Leonet, O., & Saragueta, E. (2019). Cruzando fronteras entre lenguas: Una intervención didáctica. Textos de didáctica de la lengua y la literatura, 84, 33-39.

 

Cenoz, J., & Van Der Worp, K. (2019). Hacia un enfoque multilingüe en la política lingüistica: la educación y el mundo laboral. Cahiers internationaux de sociolinguistique,16(2), 165-184. https://doi.org/10.3917/cisl.1902.0165

 

Leonet, O. (2019). Translanguaging-ikuspegia lehen hezkuntzako ikasgelan. Ba al du eraginik ikasleen euskara-mailan? Tantak, 31(1), 81-101. https://doi.org/10.1387/tantak.20248

 

Van der Worp, K. (2019). Languages at work in the Basque Autonomous Community. Revista Internacional de Organizaciones 23, 17-38. https://doi.org/10.17345/rio23.17-38