Desarrollo de la conciencia lingüística del alumnado a través del enfoque multilingüe

Desarrollo de la conciencia lingüística del alumnado a través del enfoque multilingüe

«I+D+i Proiektuak» EDU2015-63967-R

Ikertzaile nagusia:

Jasone Cenoz

Ikertzaileak:

DREAM ikertaldeko kideak

Denboraldia:

2016-tik 2019 arte

Deskribapena:

Proiektu honen helburua hizkuntza-gaitasuna hobetzea da kontzientzia linguistikoa eta metalinguistikoa indartuz, esku-hartze pedagogiko baten bidez. Ikerketaren abiapuntuko hipotesia da ikuspegi pedagogiko eleaniztun batek kontzientzia linguistiko eta metalinguistikoaren garapena sustatuko duela, eta horrek hizkuntza-gaitasun eleaniztun handiagoa ekarriko duela hizkuntzak banaka hartzen dituen ikuspegi pedagogiko elebakar tradizionalarekin alderatuta.

Proiektuaren emaitzek, nazioko eta nazioarteko kongresuetan aurkeztuak eta argitalpen ugaritan islatu direnak, adierazten dute esku-hartze pedagogikoak eragin positiboa duela kontzientzia linguistiko eta metalinguistikoaren garapenean, eta era berean, hizkuntza-gaitasun eleaniztunaren garapena ere sustatzen duela.