Desira, erotismoa eta tratu onak

IZEN EMATEA ITXITA. Tailerra beteta

Tailer honen helburua da, sexualitatea eta harreman afektibo sexualen inguruko ideia, balore eta jarreren inguruko gogoeta eta analisia sustatzea.

Bizitza sexualaren erotizazioaren inguruko ikasketa planteatzen dugu, bai eta desira, fantasiak eta plazerra indartzeko estrategia ezberdinak garatzea.

On-line garatuko dugun ikastaro honetan, lanketa pertsonala ahalbidetuko duten hainbat jarduera proposatuko dizkizuegu. Era berean, parte hartzaileen sormenari toki egingo diogu, norbere erotika, fantasiak, desirak eta maitasunaren bizipenak adierazpen artistiko bidez partekatzeko.

Metodologia

Tailerrean landuko ditugun gaien inguruko analisi gaitasuna, zentzu kritikoa, jarreren berrikusketa eta bizipenetan oinarritutako gogoeta sustatuko duen metodologia akti boa, dinamikoa eta parte hartzailea erabiliko dugu.

On-line formaturako egokitutako metodologia proposatzen dugu. Tailerrean lan-molde ezberdinak tartekatuko ditugu, esaterako, gogoeta eta bizipen pertsonalerako ariketak, on-line saioetan talde txikietan antolatuko lanak, gai ezberdinen lanketan sakontzeko bibliografi a proposamenak, eta tailerraren amaieran, parte hartzaileen adierazpen arti stikoak partekatzeko saioa izango dugu.

Datak, ordutegiak eta tokia:

• Datak:
    • Urria: 19-26
    • Azaroa: 2-9-16-23
  • Ordua: 17:00etatik 19:00etara (2 ordutako saioak)
  • Tokia: On line Webex aplikazioaren bidez. Posta elektroniko bat bidaliko zaie onartutakoei, tailerrean sartzeko jarraibideekin.

Parte hartzaile kopurua: 100

Hizkuntza: Euskara edo Gaztelania  (ikaslearen eskaeraren arabera)

Irakasleak

Nerea Sancho eta Axier Baglietto. Arremanitz.

Harremanetarako

Helbide elektronikoa: talleres.sap@ehu.eus