Argitalpenak/Publicaciones/Publications

 

2020

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Diaz de Gereñu, L. Idiazabal, I. & Larringan, L.-M. (2020). Testu-generoaren irudikapena eta erabilera ahozkoaren didaktikan. In D. Krajewska, E. Santazilia & E. Zuloaga (Ed.), Fontes  Linguae  Vasconum  50  urte:  ekarpen  berriak euskararen ikerketari. Nuevas aportaciones al estudio de la lengua vasca.  Iruñea: Nafarroako Gobernua. 195-208. ISBN 405-420. 978-84-235-3561-3.

Ezeizabarrena, M.J. (2020). MAIN tresnaren gaztelaniazko bertsio itzuli eta egokitua / Traducción y adaptación al español:  Gagarina, N., Klop, D., Kunnari, S., Tantele, K., Välimaa, T., Bohnacker, U. & Walters, J. (2019). MAIN: Multilingual Assessment Instrument for Narratives - Revised. Materials for use. ZAS Papers in Linguistics, 63.

Ezeizabarrena, M.J. (2020). Urteko galdera: XXI. mendeko Euskal Herriak, nolako Hezkuntza Sistema behar du? Euskonews. Eusko Ikaskuntza.

Ezeizabarrena, M. J. & Garcia del Real, I. (2020). The Spanish adaptation of MAIN. ZAS Papers in Linguistics 64, 2020: 211 – 220.

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Garaio, B. (2020). ¿Una nación de naciones, un proyecto común multilingüe? El españolismo lingüístico frente a la aparición de los idiomas minorizados en la pantalla pública, in AJL (edk). Lingüística prospectiva: tendencias actuales en estudios de la lengua entre jovenes investigadores, Sevilla: Asociación Jóvenes Lingüistas, 501-512 orr.

Garcia-Azkoaga, I (2020). La receta de cocina, un recurso multidimensional para la enseñanza-aprendizaje de las lenguas Calidoscopio,  v. 18, Nº3, 646-664. DOI: 10.4013/cali.v18i3.20587.

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Larraza, S., Molnar, M., & Samuel, A. G. (2020). Phonemic contrasts under construction? Evidence from Basque. Infancy, 25(3), 304-318.

Manterola, I., Diaz de Gereñu, L. & Almgren, M. (2020). Grammar and text production in secondary education teaching materials of Basque, Spanish and English: reflections on an integrated didactics of languages.​​​​​​​ DIDACTICAE Nº8 ISSN: 2462-2737. DOI: https://doi.org/10.1344/did.2020.8.26-39.

Manterola, I. (2020). Ahozko euskararen irakaskuntzarako irakasleen prestakuntza: berrikuntza didaktikoa eta soziala? In D. Krajewska, E. Santazilia & E. Zuloaga (Ed.), Fontes  Linguae  Vasconum  50  urte:  ekarpen  berriak euskararen ikerketari. Nuevas aportaciones al estudio de la lengua vasca.  Iruñea: Nafarroako Gobernua. 405-420.

Manterola, I. (2020). Euskararen komunitatearen garapena e5 egitasmoaren bidez. In Artiagoitia, X., Camino, I. Epelde, I. & Ulibarri, K. (Ed.) Eibartik Zuberoara euskalkietan barrena. Koldo Zuazo irakaslearen omenez. Bilbo: UPV/EHU. 497-509. ISBN: 978-84-1319-266-6.

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Murciano A. & Ozaeta A. (2020). Jardueraren azterketa irakasleak prestatzeko bide: debatearen ikas-irakaskunntzaren adibidea. In D. Krajewska, E. Santazilia & E. Zuloaga (Ed.) Fontes  Linguae  Vasconum  50  urte:  ekarpen  berriak euskararen ikerketari. Nuevas aportaciones al estudio de la lengua vasca.  Iruñea: Nafarroako Gobernua. 405-420. 978-84-235-3561-3.

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2019

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2018

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Rofes, A.; Zakariás, L.; Ceder, K.; Lind, M.; Blom Johansson, M.; De Aguiar, V.; Bjekić, J.; Fyndanis, V.; Gavarró, A.; Simonsen, H. G.; Hernández Sacristán, C.; Kambanaros, M.; Kuvač Kraljević, J.; Martínez-Ferreiro, S.; Mavis, I; Méndez Orellana, C.; Salmons, I.; Sör, I.; Lukács, A.; Tunçer, M.; Vuksanovic, J.; Munarriz Ibarrola, A.; Pourquié, M; Varlokosta, S. & Howard, D. (2018). Imageability ratings across languages. Behavior Research Methods, 50 (3), 1187-1197. DOI 10.3758/s13428-017-0936-0.