Zerbitzuen Karta: Prestakuntza
Prestakuntza saioak
Dokumentuak:
- 1.Visión Global CS (pdf ,3,38 Mb)
- 2.Actividades (pdf ,577,93 Kb)
- 3.Mapa de procesos (pdf ,62,43 Kb)
- 4.Indicadores (pdf ,838,03 Kb)
- 5.De la actividad a los RESULTADOS (pdf ,23,15 Kb)
- 6.Derechos, Responsabilidad y Encuestas (pdf ,508,73 Kb)
- 7.Publicidad y Evaluación (pdf ,626,29 Kb)
- 8.Ejemplos:factores clave, indicadores, compromisos... (pdf ,146,86 Kb)
- 9.Encuestas de satisfacción.1 (pdf ,30,00 Kb)
- 10.Encuestas de satisfacción.2 (pdf ,65,56 Kb)
- 11.Resultados de la Encuesta (pdf ,27,62 Kb)
Lan plana
Ikastaro honek aurrez aurreko 5 saio ditu (25 ordu) eta 5 hiletan barrena luzatzen da, hauez gain, gutxienez, unitateari hamar ordutako tutoretza eta aholkularitza eskainiko zaiolarik, zerbitzuen karta ezarri bitartean.
Saioak | Aurrez aurreko prestakuntza taldeka (5 ordu saioko) |
---|---|
1 | Ikuspegi orokorra UPV/EHUren zerbitzuen kartarako eredu espezifikoaren inguruan. |
2 | Zerbitzuaren prozesuen maparen definizioa, jarduerak, fluxugramak. |
3 | Faktore giltzarrien, adierazleen eta, zerbitzu baten egindako jarduerei loturiko helburuen definizioa. |
4 | Zuzentze neurriak: Zerbitzu baten erabiltzaileen eskubide eta betebeharrak. Gogobetetze inkestak. Gizarte konpromisoa. |
5 | Azken dokumentua: karta. Zerbitzuaren eskuliburua. Q-EPEA kanpoko ebaluazioa. |
Oharrak
Egindako aurreikuspenen arabera, uste da proiektua antolakuntzan ezarri ahal izateko 50 ordutako arduraldia beharko dela, unitatearen jarduerak noraino diren sistematizatuta.
Metodologia
In company edo ekintzarako prestakuntzaren filosofiari dagokion metodologia da.
In company prestakuntza zerbitzuak unitateak prestakuntzaren arloan dituen egiazko premiak asebetetzen ditu. Hasieratik amaierara burutzen da, hasierako diagnosiarekin hasi eta jasotako prestakuntza praktikan jarri arte, zerbitzuen karta bera egitearekin amaituta.
Abantailak
- Esklusibotasuna eta unitatearen premietara egokitua.
- Prestakuntza praktikoa, prestakuntza lanpostuetara transferituko dela bermatzeko eta unitatearen problematika espezifikoak konpon daitezen.
- Malgutasuna, tutoretzetarako data eta ordutegietan.
- Banan banako laguntza.
- Konfidentzialtasuna.
- Azken txosten bat egiten da unitaterako interesgarri diren gomendio eta ondorioekin, zerbitzuen kartaren edukiak balioetsiko badira.
Prestakuntzarako bideoak
Estekak:
- Carta de Servicios. Un modelo específico para la UPV/EHU- Actividades (1ª parte) 02.10.2013
- Carta de Servicios. Un modelo específico para la UPV/EHU- Actividades (2ª parte) 10.10.2013
- Carta de Servicios. Un modelo específico para la UPV/EHU- Actividades (3ª parte) 10.10.2013
- Carta de Servicios. Un modelo específico para la UPV/EHU –Definición de Factores Clave, Indicadores, Objetivos. (1ª parte) 30.10.2013
- Carta de Servicios. Un modelo específico para la UPV/EHU –Definición de Factores Clave, Indicadores, Objetivos. (2ª parte) 31.10.2013
- Carta de Servicios. Un modelo específico para la UPV/EHU. Definición de Factores Clave, Indicadores, Objetivos. (3ª parte) 03.12.2013
- Carta de Servicios. Un modelo específico para la UPV/EHU Medidas de Subsanación. Derechos y Deberes.09.12.2013
- Carta de Servicios. Un modelo específico para la UPV/EHU. Encuesta Satisfacción. 10.12.2013
- Carta de Servicios. Un modelo específico para la UPV/EHU. Indicadores.10.12.2013
- Carta de Servicios. Un modelo específico para la UPV/EHU. La Carta .El Manual del Servicio. La evaluación Externa (Q-epea). 17.12.2013
- Carta de Servicios. Un modelo específico para la UPV/EHU. Cómo y quién evalúa nuestra Carta de Servicio. 17.12.2013