Eduki publikatzailea

Unibertsitate-arteko ikastaroak (lineakoa eta aurrez-aurrekoak), ERASMUS+ BIP beka eskuratuz

Gustatuko al litzaizuke ENLIGHTeko 10 unibertsitateetako ikasleekin esperientziak partekatzea Galway Unibertsitateak (Irlanda) antolaturiko ikastaro batean?

Apirilaren 12ra arte (hori barne) ENLIGHTeko ikastarotan eman dezakezu izena. Ikastaro horretan lineako saioak eta antolatzen duen unibertsitatean aurrez aurreko egonaldi bat egingo dira. Egonaldiaren kostuak finatzatzen laguntzeko, Erasmus+ BIP beka eska dezakezu.

Ikastaro hau ingelesez ematen da eta zure fakultatera itzultzekoan errekonozimendu akademikoa izango duzu.

Erregistro:

Ez galdu aukera hau eta ERREGISTRATU zure izen-ematea, epea martxoaren 27an amaituko da. Unibertsitateko erregistro elektronikoa edo aurrez-aurreko erregistroak erabil ditzakezu.

Ikastaro hibridoak:

Izena emateko dokumentazioa:

1. Inskripzio-orria (erantsita), eskatzaileak eta zure fakultateko Mugikortasun-koordinatzaileak Beteta eta sinatuta.
  2. Nortasun-agiriaren kopia
  3. Erasmus+ BIP beka ordaindu behar zaizun kontuaren titulartasunaren zirutagiria
  4. Beka-osagarriak edo beste abantaila batzuk eskuratzeko, deialdian zehazten diren gainerako agiriak

Lineako kurtsoak (mugikortasunik ez daukatenak):

Zalantzak?

enlight@ehu.eus