Kontratazioan gorabeherarik izanez gero bete beharreko protokoloa
ZURICH-en barne egitura aldatu denez, eta aseguratutako pertsonaren poliza jaulkitzerakoan gorabeheren kudeaketa arintze aldera, protokolo honen arabera jokatu beharko da:
- Dokumenturik faltaz gero, mezu bat bidaliko da seguroviajezurich@zurich.com helbidera, eta kopia bat lara.ramoswilliams@zurich.com helbidera, ikasleak berak bidalita. Hona adibide bat:
- Produktua: Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea
- Izena eta bi deiturak:...
- Noiz: 2021/08/02tik 2022/01/28ra/...
- Norakoa: Norvegia/...
- Ordaindutako prima: 32,04€/...
- Errorearen arrazoia: errorea ordainketan/...
- Hau eskatzen dut: ziurtagiria ematea/...
- Zurichek 48 ordu baino gutxiagotan bidaliko dio ikasleari aseguratuari dagokion ziurtagiri indibiduala.
- Baldin eta aseguratuak ziurtagiria 48 ordutan jasotzen ez badu, gorabeheraren berri emango du helbide hauetan: ctbilbao@aon.es, seguroviajezuricha@zurich.com eta lara.ramoswilliams@zurich.com.