Eduki nagusira joan
Menu nagusia ireki/itxi
  • Euskara
  • Español
  • English
  • Arabako Campusa
  • Bizkaiko Campusa
  • Gipuzkoako Campusa
  • Hasi saioa
  • Euskara
  • Español
  • English
  • Arabako Campusa
  • Bizkaiko Campusa
  • Gipuzkoako Campusa
  • Profilak
  • Ikasketak
  • Egitura
  • Ikerketa
  • Unibertsitatera sartzeko bideak
  • Alorrak
  • Zerbitzuak
  • Direktorioa
Euskal Herriko Unibertsitatea

Enpresa Institutua - Enpresari Aplikaturiko Ekonomiaren Institutua

  • Profilak
  • Ikasketak
  • Egitura
  • Ikerketa
  • Unibertsitatera sartzeko bideak
  • Alorrak
  • Zerbitzuak
  • Direktorioa

Breadcrumb

  1. UPV/EHU
  2. Enpresa Institutua - Enpresari Aplikaturiko Ekonomiaren Institutua
  3. Ikerketa
  4. Ikerketa lerroak
Enpresa Institutua - Enpresari Aplikaturiko Ekonomiaren Institutua

Enpresa Institutua - Enpresari Aplikaturiko Ekonomiaren Institutua

Menua Webgunearen menua ireki/itxi
  • Institutua Erakutsi/izkutatu azpiorriak
    • Aurkezpena
    • Kokapena
    • Xedea, Ikuspegia eta Balioak
    • Giza-taldea
  • Harremanetarako
  • Ikerketa Erakutsi/izkutatu azpiorriak
    • Ikerketa lerroak
    • Proiektuak eta kontratuak
    • Ikerketa-taldeak
    • Doktorego-tesiak
    • Argitalpenak
    • Ikerketa egonaldiak
  • Masterrak Erakutsi/izkutatu azpiorriak
    • Executive MBA - Enpresen Zuzendaritza eta Gestioa Masterrak
    • Marketinga eta Salmentak Masterra
    • Finantza Merkatuak eta Banka Pribatua Masterra
    • MBAe3 - Máster en Emprendimiento y Dirección de Empresas
  • Doktorego programa Erakutsi/izkutatu azpiorriak
    • Enpresa Zuzendaritza, Ezagutza eta Berrikuntza
  • Ikastaro eta Jardunaldia Erakutsi/izkutatu azpiorriak
    • Jardunaldiak eta mintegiak
    • Enpresetara bisitak
    • Hitzaldiak / Enpresarekin bilerak
  • Argitalpenak Erakutsi/izkutatu azpiorriak
    • Management Letters / Cuadernos de Gestión Aldizkaria
    • Jardueren memoria
    • Beste argitalpen batzuk
  • Prentsa agerraldiak

Ikerketa lerroak

  • Enpresetako berrikuntza-arduradunen portaera berrikuntza jasangarriko testuinguruetan (bereziki berrikuntzaren front-end-ean edo aurre-garapeneko etapan)

  • Udaleko arduradunen portaera ingurumenaren aldeko berrikuntzako lankidetza-testuinguruetan (adibidez, ingurumenaren aldeko sareetan parte hartzen duten politikariak eta udal-teknikariak)

  • Herritarraren/kontsumitzailearen portaera (ingurumenaren aldeko estimuen aurrean eta balioa elkarrekin sortzen duten inguruneetan)

  • Kontsumitzailaren portaera eta produktuaren jatorriaren garrantzia

  • Kultura, berrikuntza eta ekintzailetza familia enpresan

  • Zuzendarien garapena: mentoring eta coaching

  • Ekintzailetza

  • Etika finantzetan eta balio soziala

  • Ekipo komertzialen kudeaketa: salmenta indarraren errendimendua

  • Gobernantza, jasangarritasuna eta etika

  • Teknologia berrien eragina enplegatu publikoen oinarrizko eskubideetan

  • Berrikuntza irekia eta eraldaketa digitala: ikuspegi berriak Espainako enpresa eta herrien berrikuntza gaitasuna hobetzeko

  • Marka korporatiboa familia enpresan

  • Produktu jasangarriak eta Bidezko Merkataritza

  • Enpresa-LH harremana

  • Enpresaren GEK eta kontsumitzaile eta salmenta ajenteen hautemateak

  • Performance-an taktika lehiakorren eraginaren analisia sarrera momentuaren moderazioarekin

  • Banku kredituak eta ETEak

  • Enpresa publikoen pribatizazio prozesuen performance-aren azterketa

  • Markara orientatutako marketina

  • Irisgarritasuna
  • Lege oharra
  • Kontaktua
  • Mapa
  • Laguntza

UPV/EHU