Matrikula

Matricula-botones

XSLaren edukia

Sartzeko profila

Merituen balorazioa

  • Dossier grafikoa : eskari egilearena. Gehienez 30 puntu. (masterrak gehien bat izaera profesionala dauka, eta irakaskuntza sistemaren oinarria ikasle bakoitzak pintura arloan egiten duen lana da, ikuspegi eta izaera profesionalaren ikuspegia oinarri hartuta, eta, beraz, atal honetan eskari egileak ez baditu 15 puntu lortzen, onarpen prozesutik kanpo geratuko da). ( 30% )
  • Espedientea : Espediente akademikoa: Ikasketa espedienteari 2,1 edo 0.5eko faktorea aplikatuko zaio, kontuan hartuta aldez aurretik egindako ikasketak bat datozen (Arte Ederrak) edo antzekoak diren (arte, historia, diseinua, ( 20% )
  • Euskara : Egiaztatutako ezagutza. HABEk ezarritako sailkapenaren araberako izango da egiaztatutako euskara maila, 1etik 10era arteko maila bakoitzari %1 esleituz. Gehienez, 15 puntu. ( 15% )
  • Ingelesa : Egiaztatutako ezagutza. ALTE da egiaztatutako ingeles maila: First, Advanced edo Proficiency edo Hizkuntza Eskolan gainditutako ikastaroen bidez. HEEMren arabera: 0 C2rako, C1erako eta 6 B2rako. Gehienez, 10 puntu ( 10% )
  • Europako Goi-mailako Hezkuntza Esparruko beste hizkuntzaren bat : Beste hizkuntza batzuetarako ingeleserako erabiltzen diren irizpideak erabiliko dira, baina puntuazioaren erdia ezarriko zaie. Gehienez, 5 puntu. ( 5% )
  • Bestelakoak : Beste ikasketa edo titulu batzuk, egiaztatuak: gehienez, 5 puntu. ( 5% )
  • Erakusketak, bekak, sormenerako laguntzak : egiaztatuak): gehienez, 5 puntu. ( 5% )
  • Egiaztatutako ikastaro edo mintegiak : egingo diren ikasketekin lotura dutenak: gehienez, 5 puntu. ( 5% )
  • Argitalpenak, katalogoak, ilustrazioak : egiaztatuak): gehienez, 5 puntu. ( 5% )

Sartzeko titulazioak

  • Arte Ederren Gradua/Lizentziatura
  • Arteko Gradua/Lizentziatura
  • Ikus-entzunezko Komunikazioko Gradua/Lizentziatura
  • Kultura Ondareen Kontserbazio eta Zaharberritzeari buruzko Gradua/Lizentziatura
  • Sorkuntza eta Diseinuko Gradua/Lizentziatura
  • Graduko titulu baliokideak

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak