#mooteu21 Jardunaldia: Covid eta gero zer? ikaskuntzak eta erronkak pandemia egoeran

#mooteu21 Jardunaldia

#mooteu21 (Moodlemoot Euskadi), eCampusek (UPV/EHU) antolatua, online egingo da ekainaren 4an. Teknologiak ikaskuntzan izan duen eta pandemiaren ondoren izan dezakeen paperari buruzko hitzaldi, komunikazio, tailer eta mahai-inguruak antolatu dira.
Eman ezazu izena doako topaketa honetan parte hartzeko eta gogoetak, esperientziak eta azterlanak entzuteko edo metodologiei edo berrikuntzei buruzko tailerretan parte hartzeko.
Programa hemen kontsulta dezakezu eta esteka honetan izena eman.

Deialdi irekiak

Berriak - eCampus

Bideo eta aurkezpena

eGela-ren Nobedadeak (2020/21 ikastaroa)