A sample text widget

exposición / Juan Daniel Fullaondo / erakusketa

Mezu honen bidez, ‘Juan Daniel Fullaondo. Hamar obra + Euskal Herriaren ikuspegi kulturala (1964-1978)’ erakusketaren inaugurazio-ekitaldirako gonbidapena helarazi nahi dizugu. Datorren ostegunean izango da, maiatzak 12, 19:00etan, Euskadiko Arkitektura Institutuan. Eusko Jaurlaritzako Lurralde Plangintza, Etxebizitza eta Garraio Sailak eta UPV/EHUko Arkitekturako Goi Eskola Teknikoak (AGET) antolatuta, irailaren 11ra arte irekiko ditu ateak.

Inaugurazio ekitaldiaz gain, Joaquin Lizasoain erakusketaren komisarioaren bisita gidatua izango dugu gonbidatuekin batera, Fullaondoren lanaren balio arkitektoniko ukaezinaren xehetasunak ezagutzeko.

Etortzekoa bazara, mesedez, eman izena esteka honen bidez.

·····················································

Mediante este mensaje queremos hacerle llegar la invitación al acto de inauguración de la exposición ‘Juan Daniel Fullaondo. Diez obras + una visión cultural del País Vasco (1964-1978)’ el próximo jueves, 12 de mayo, a las 19h en el Instituto de Arquitectura de Euskadi. Organizada por el Departamento de Planificación Territorial, Vivienda y Transportes del Gobierno Vasco y la Escuela Técnica Superior de Arquitectura (ETSA) de la UPV/EHU, abrirá sus puertas hasta el próximo 11 de septiembre.

Además del acto inaugural, contaremos con una visita guiada de la mano del comisario de la exposición, Joaquin Lizasoain, que acompañará a los y las invitadas para conocer los detalles del incuestionable valor arquitectónico de la obra de Fullaondo.

Para confirmar su asistencia, por favor, inscríbase al acto mediante este enlace.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu