Eduki publikatzailea

A25 - UPV/EHUko Emakumeen aurkako Indarkeria Ezabatzeko Nazioarteko Eguna

Ekitaldi publikoa

Irudia

Emakumearen aurkako Indarkeria Desagerrarazteko Nazioarteko Eguna dela eta, Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHU) Berdintasunerako Zuzendaritzak ondoko jardunaldia antolatu du Gipuzkoako Campuseko Zuzenbide Fakultateko Gradu aretoan, 2023ko azaroaren 22an.

Programa

• 11:00. Aurkezpena. Elena Leiñena Mendizabal (UPV/EHUko Berdintasunerako zuzendaria)
  • 11:05. Agurra. Irune Suberbiola Garbizu (Zuzenbide Fakultateko dekanordea)
  • 11:10. Mahai ingurua:  "Bakarrik Bai da Bai" legea. Indarkeriaren biktima diren emakumeak babesteko botere publikoek bete beharreko lege-esparru berria:
    • Edurne Agirrezabala Goñi ( Donostiako Udaleko Prebentzio, Haurtzaro eta Familia Zerbitzuaren arduraduna)
    • Beatriz Ilardia Olangua (sexu eta genero indarkerietan aditua den abokatua)
    • Ana Isabel Pérez Machío (UPV/EHUko Zuzenbide Penaleko katedradun akreditatua)
    • Maider Galardi Fernández de Aguirre (UPV/EHUko feminismo- eta genero-azterketen ikertzailea)
  • 12:15. Itxiera. Aitor Zurimendi Isla (UPV/EHUko idazkari nagusia)