Drone- pilotu eta aireko grabazio ikastaroa (1. edizioa)

Irudia

INFORMAZIO OROKORRA

IKASTURTEA: 2024/2025
ARLOA: Gizarte eta Lege Zientziak
KREDITUAK: 11,00 ECTS (*) kreditu
MATRIKULA TASA: 1.496,00 € (Asegurua 4,00 €)
ARDURADUN AKADEMIKOA: Mikel Peña Sarrionandia

(*)  ECTS kreditu batek 25 orduko balioa du.

AURKEZPENA

Droneen eta Aireko Grabazioen Pilotu ikastaroaren helburu nagusia parte-hartzaileei droneekin modu seguru eta eraginkorrean jarduteko beharrezkoak diren ezagutza teoriko-praktikoak emateada, kalitate profesionaleko aireko grabazioak egiten espezializatuz. Ikastaroaren ardatza oinarri teoriko sendoa ematea da hegazkingintzan, hegaldi-printzipioetan eta droneekin lotutako segurtasun-erregulazioetan. Funtsezko kontzeptu horiek ulertzea derrigorrezkoa da modu arduratsuan jarduteko eta AESAk (Aire Segurtasuneko Estatu Agentzia) ezarritako egungo araudiak betetzeko.

Ikastaro honek emaitzak gizarteari transferitzea sustatuko du, aireko profesional berrien prestakuntza dela eta. Gaur egungo testuinguruan, droneak tresna iraultzaile bihurtu dira aplikazio sorta zabal baterako: argazkigintzatik eta zinematografiatik azpiegituren ikuskapenera, doitasunezko nekazaritzara, aireko segurtasuna eta zaintza barne. Gainera, teknologian izandako aurrerapenek eta kostuak murrizteak oztopo ekonomikoa hautsi dute, eta gero eta gehiago hurbildu dira orotariko publiko batengana. Droneak modu legalean eta seguruan erabiltzeko, funtsezkoa da agintariek ezarritako  araudiak sakon ezagutzea.

Ikastaro hau UPV/EHUk erakunde pribatuekin lan harremanak izateko duen xedean kokatuta dago.Beraz, Bizkaiko Errege Aeroklubeko pilotu profesionalen lankidetza izango dugu, droneen erabilerari aplika dakizkiokeen lege eta mugei buruzko informazio eguneratua emango baitute, bai eta ezarritako mugen barruan jarduteko jarraibideak ere. Horrela, ikasleak AESAko azterketa ofiziala egiteko aukera izango du, droneen pilotu titulua arrakastaz lortzeko, eskoletan zehar eskuratutako ezagutzei jarraituz. Prestakuntza teoriko osoarekin, gidatutako15 ordu baino gehiagoko hegaldi praktikekin eta indarrean dagoen araudia ezagututa, parte-hartzaileak prest egongo dira haztenari den hedapen handiko industria honetan arrakasta lortzeko.

Zeintzuk dira ikastaro honetako benetako gakoak? Klase teorikoak: Droneen Pilotu eta Aireko Grabazio ikastaroak oinarri teoriko sendoa ematen du hegazkingintzaren oinarrizko kontzeptuak eta droneekin lotutako erregulazio espezifikoak ulertzeko. Droneak modu arduratsuan eta eraginkorrean erabiltzeko beharrezkoak diren hegaldi-printzipioei, nabigazioari, meteorologiari, araudiei eta segurtasun-alderdiei buruz ikasiko duzu. Hegaldi-praktikak: Teoriaz gain, droneenerabileran esperientzia praktiko baliotsua lortzeko aukera emango dizu ikastaro honek. 15 ordu praktiko baino gehiagoren bidez, hegaldi-teknika aurreratuak, larrialdi-maniobrak, aireontziaren kontrol osoa eta hegaldi-trebetasun zehatzak eta seguruak ikasiko dituzu. Aireko grabazioa: Ikastarohonen alderdirik zirraragarrienetako bat aireko grabazioaren arloko prestakuntza espezifikoa da. Ikus-entzunezko alderdiak kudeatzen ikasiko duzu, hala nola konposizioegokia, enkoadraketa, ikuspegia eta kameraren mugimenduak, kalitate handiko aireko hartzeak lortzeko.

ZURE BILA GABILTZA

1. Dronen industria eta ikus-entzunezkoen mundua hazkunde esponentziala izaten ari dira. Gero eta enpresa gehiagok behar dituzte pilotu profesionalak droneekin grabatzeko, mantentzeko edo gainbegiratzeko lanak arintzeko. Hainbat arlotan, hala nola argazkigintzan eta zinematografian edo segurtasunean, aplikazio ugari daudenez, 4.0 industriak pilotu profesional berrien prestakuntza eskatzen du. Ikastaro hau egiteak zabaltzen ari den sektore honek dituen lan-aukerak aprobetxatzeko aukera emango dizu.

2. Sormenaren ikuspegitik, droneak maneiatzeak ingurune desberdin eta zirraragarrietan lan egiteko aukera ematen dizu. Zure sormena aztertu ahal izango duzu irudi eta bideo paregabeak garaiera altuetatik eta kamera tradizionalentzako angelu eskuraezinetatik hartuta.

3. Gainera, droneakaukera eskuragarriagoak dira. Ikastaro hau inbertsio errentagarria izango da beste prestakuntza-programa teknikoagoekin alderatuta, eta sortzen ari den industria honetan sartzeko behar dituzun trebetasunak lortzeko aukera emango dizute.

4. Ikastaro honek Aire Segurtasuneko Estatu Agentziaren ziurtagiri ofiziala lortzeko prestatzen zaitu.

IRTEERA PROFESIONALAK

• Argazkigintza eta filmazioa
  • Aireko publizitatea eta ekitaldien grabazioa
  • Aireko ikuskaritza eta zaintza
  • Zehaztasun nekazaritza
  • Eraikuntzen eta azpiegituren ikuskapena
  • Kartografia, fotogrametria eta topografia
  • Larrialdiko, bilaketako eta salbamenduko lanak
  • Droneen konponketa eta mantentzea
  • Ikerketa eta kudeaketa logistikoa
  • Meteorologia eta geolokalizazioa
  • Erabilera militarra
  • Telekomunikazioak
  • Basoen eta izurriteen kontrola
  • Errepideen kontrola eta laneko segurtasuna
  • Sarbide-eremuak gainbegiratzea
  • Ongarrien, pestiziden eta uzten kontrola

BALDINTZAK

Ez da beharrezkoa graduatuta egotea, ikastaroan zure dronearenmaneiua ulertzeko oinarrizko ikus-entzunezko eta abiazioko printzipioak emango baitira.

Ez da beharrezkoa graduatuta egotea, ikastaroan zure dronearen hegaldia ulertzeko oinarrizko ikus-entzunezko eta abiazioko printzipioak emango baitira.

IRAKASKUNTZA

HASIERA ETA AMAIERA DATA: 2024/09/24-tik 2025/05/06-ra
ESKOLEN TOKIA: Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultatea. Hegaldi praktikak Zugaztietan edo Zallako Aerodromoan izango dira.
HIZKUNTZA: Gaztelania

INFORMAZIOA/IZEN-EMATEA