Python eta enpresa-inteligentziako programazioa Power BIrekin, finantzei aplikatuta (1. aldia)

INFORMAZIO OROKORRA

IKASTURTEA: 2023/2024
ARLOA: Gizarte eta Zuzenbide-Zientziak
KREDITUAK: 7,20
MATRIKULA TASA: 450,00 € (asegurua 4,00 €, galdetu)
ARDURADUN AKADEMIKOA: Idoia Idigoras Gamboa / Belén Vallejo Alonso

(*)  ECTS kreditu batek 25 orduko balioa du.

AURKEZPENA

Gaur egun Finantza Merkatuen esparruan datuak kudeatzeko, maneiatzeko eta aurkezpenak egiteko tresnak funtsezkoak dira. Testuinguru honetan erreferentzia bihurtu diren bi tresna hauek ezagutzea beharrezkoa da: Power BI eta Python. Power BI erremintak Enpresa Adimentsuaren mundua eraldatu du. Datuak eraldatzeko eta txosten konplexu eta interaktiboak modu errazean sortzeko duen gaitasunak, abiapuntuko datuak aldatzean automatikoki eguneratzen direnak, erabateko aldaketa ekarri du datuak aztertzeko eta irudikatzeko moduan, Excel bezalako aurreko tresnekin alderatuta. Datuei etekin handiagoa ateratzeko eta informazio fidagarritik abiatuta negozio-erabakiak hartzeko aukera ematen du. Bestalde, Python datuak kudeatzeko eta maneiatzeko gehien erabiltzen den programazio-lengoaia bihurtu da. Bere ospea, batez ere, oso esfortzu gutxirekin lan eraginkorrak garatzea ahalbidetzen duten liburutegi ugariengatik eta jarraibide gutxi gauzatzea ahalbidetzen duten programazio inguruneengatik da. Ikastaroari esker, parte-hartzaileek modu praktikoan eta finantza-merkatuen ingurunera aplikatuta ikas ditzakete Pythonen oinarrizko kontzeptuak, bere ezaugarriak eta datuen aurreprozesamendurako eta tratamendurako dituen aukerak. Horrez gain, Power BIk eskaintzen dituen aukera ezberdinak ikasiko dira: datuak hainbat iturritatik kargatu, datu horiek prestatu eta txosten interaktibo konplexuak sortu. Ikastaroa 14 saio telematikotan egituratuta dago. Ikasleek in situ egingo dituzten adibide eta ariketa txikiei esker ikaskuntza egokia eta oso interaktiboa eskainiko da.

ZURE BILA GABILTZA

IRTEERA PROFESIONALAK

Enpresa-esparruan eta finantza-merkatuetan ezinbestekoa da datuak programatzen, aztertzen, txostenak sortzen, aginte-koadro konplexuak diseinatzen eta datu-kopuru handiak bistaratzen eta eraldatzen ikastea. Ikastaro hau edozein sailetako profesionalei, erdi-mailako kargudunei eta gerentzialei zuzenduta dago, baina finantza-arloan bereziki.

BALDINTZAK

Ikastaro honetan lehentasuna dute Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHU) Finantza Merkatuak eta Banka Pribatua Masterreko ikasleek eta Ondarearen Kudeaketa eta Banka Pribatua Graduondoko ikasleek. Ikasle horiek matrikulatzeko baldintza bereziak izango dituzte (300€). Excel ezagutzea beharrezko da.

IRAKASKUNTZA

HASIERA ETA AMAIERA DATA: 2023/10/16-tik 2024/02/29-ra