Salmenta zuzendaritza eta ekipoen kudeaketa

Salmenta zuzendaritza eta ekipoen kudeaketa (1. edizioa)

Irudia

INFORMAZIO OROKORRA

IKASTURTEA: 2023/2024
ARLOA: Gizarte eta Lege Zientziak
KREDITUAK: 14,00 ECTS (*) kreditu
MATRIKULA TASA: 1.202,00  € (Asegurua 4,00 €)
ARDURADUN AKADEMIKOA: Maite Ruiz Roqueñi/ Unai Tamayo Orbegozo/ Jon Charterina Abando.

(*)  ECTS kreditu batek 25 orduko balioa du.

AURKEZPENA ETA HELBURUAK

Ikastaro honek salmenta-zuzendaritzarekin eta merkataritza-taldeen kudeaketarekin lotutako prestakuntza-eskaerari erantzuten dio. Agerian da profesional askok esperientzia handia dutela salmentetan, baina ez dutela unibertsitate-prestakuntza espezifikorik arlo horretan. Ikastaro honek salmenten kudeaketa eta zuzendaritzarekin lotutako ezagutza, gaitasun eta ezagutza berriak eskuratzeko aukera ematen duen prestakuntza espezifikoa eskaintzen du. Prestakuntza honi esker, salmenten kudeaketa eta zuzendaritzan diharduten profesionalek beraien ezagutzak eguneratu ahal izango dituzte eta enpresen joera eta eskakizun berrietara egokitzeko aukera izango dute, espezializatutako unibertsitate-prestakuntza jasota.

EDUKIA

• Merkataritza-plangintza eta salmenta-plana
  • Kontsulta-salmentako teknikak eta prozesuak
  • Social Selling
  • Merkataritza-negoziaziorako tresnak, prozesuak eta praktikak
  • Bezero handiekiko harremanak kontsumo-merkatuetan eta KAM erreminta
  • Finantzak, finantza- ezagutzak ez dituztenentzat
  • Lidergoa eta taldeen kudeaketa
  • Nagusiki jardunean dauden profesionalentzat.

ZURE BILA GABILTZA

Merkataritza zuzendaritza eta kudeaketa bokazioa duten pertsonak bilatzen ditugu, batez ere jardunean daudenak. Merkataritza-zuzendaritzaren ezagutza praktikoak eskuratu nahi badituzu edo lanbidearen erronka berriei aurre egiteko eta garapen profesionalean aurrera egiteko zure burua eguneratu nahi baduzu, hau da zuretzat neurrira diseinatutako ikastaroa. Prestakuntza hau Marketin eta Salmenta Masterrarekin lotuta dago.

IRTEERA PROFESIONALAK

Merkataritza-zuzendaritzan eta salmenta-taldeen kudeaketan espezializatutako lanbide-profilen duten eskaera gero eta handiagoari erantzuten dio prestakuntza horrek. Unibertsitate-prestakuntzako ikastaro honek zure garapen profesionalean aurrera egiteko aukera ematen dizu, enpresa-ingurune berrira egokituz.

BETEBEHARRAK

Salmenta-zuzendaritzan lan-esperientzia duten pertsonak.

IRAKASKUNTZA

HASIERA ETA AMAIERA DATA: 2024/05/03-tik 2024/06/29-ra
EMATEKO TOKIA: Ekonomia eta Enpresa Fakultatea
HIZKUNTZA: Gaztelania