UPV/EHUren ekitaldi instituzionala Emakumeen Nazioarteko Eguna dela eta

Bost emakume omendu zituzten, eta Berdintasunerako Zuzendaritzak deitutako sariak banatu zituzten

Lehenengo argitaratze data: 2020/04/22

Irudia
Nieves Aja, Mariaje Barandiaran, Jasone Cenoz, Victoria Fernández eta Mª Jesús Otal. Argazkia: Nagore Iraola. UPV/EHU

Euskal Herriko Unibertsitateak ekitaldi instituzionala egin zuen Martxoaren 8ko Emakumeen Nazioarteko Eguna dela eta. Berdintasunerako Zuzendaritzak antolatu zuen ekitaldia, eta Nekane Balluerka Lasa Euskal Herriko Unibertsitateko errektoreak parte hartu zuen. Ekitaldian Euskal Herriko Unibertsitateak omenaldia eman zien unibertsitateko bost emakumeri (bosna jakintza arlotan) beren ibilbide akademiko eta profesional luze eta bikainagatik. Bost emakumeak dira: Nieves Aja,  Mariaje Barandiaran, Jasone Cenoz, Victoria Fernández eta Mª Jesús Otal. Horiek guztiak erreferente unibertsitatean.

Gazteek badakite euskara egoera zaurgarrian dagoela

Eider Saraguetak translanguaging pedagogikoaren garrantzia azpimarratu du, ikasleek ezagutzen dituzten hizkuntzei ahalik eta etekin gehiena ateratzeko eta «euskara bera ere indartzeko eta ikasteko»

Lehenengo argitaratze data: 2020/05/22

Irudia
Argazkia: Tolosaldeko Ataria

EHUko eta DREAM ikertaldeko Eider Saragueta ikerlari ibartarrak, hizkuntzaren eta hezkuntzaren inguruko tesi bat egiteko bi urtez Bizkaiko D ereduko ikastetxe bateko Lehen Hezkuntzako 10 eta 12 urte arteko ikasle talde baten hizkuntza ohiturak aztertu ditu.

 

Hizkuntza anitzen erabilera ikasgelan, aukerak eta kezkak

Lehenengo argitaratze data: 2020/05/22

Irudia

Eleaniztasunari probetxu pedagokikoa ateratzeko asmotan, hizkuntzen arteko harremanari buruz hausnartzen jardun zuten atzo hainbat adituk, nazioartekoak nahiz bertakoak, EHUko DREAM ikertaldeak antolatutako sinposioan. Translanguaging pedagikoa hezkuntzan aplikatzearen onurak eta kalteak aztertu zituzten.

Hiztunek antsietate maila desberdinak senti ditzakete erabilitako hizkuntzaren arabera

Lehenengo argitaratze data: 2020/05/22

Irudia

Ikerketaren helburua izan da EAEko biztanle eleanitzen antsietatea bera eta hizkuntzen ikaskuntzan antsietateak duen eragina ulertzen laguntzea. Zehatzago, unibertsitateko ikasleek eta profesional gazteek sentitzen dutena

Lección Inaugural a cargo de la doctora Jasone Cenoz: Investigando la educación multilingüe: la urdimbre y la trama

Lehenengo argitaratze data: 2017/09/14

(Beste leiho bat zabalduko du)
Irudia
Jasone Cenoz

La doctora Jasone Cenoz, del grupo DREAM, ha dado la lección inaugural en el acto solemne de apertura del curso 2017/2018 de la UPV/EHU.

En el libro de acto se puede leer el contenido de esta lección Inaugural: Investigando la educación multilingüe: la urdimbre y la trama.

 

"Nola liteke enpresek esatea langile berrien ingeles maila ez dela nahikoa, 4 urterekin hasten zarete eta ikasten?"

Lehenengo argitaratze data: 2020/05/22

Irudia
Argazkia: Dani Blanco.

EHUn, Hezkuntzaren Teoria eta Historia Sailean, aurkeztu zuen doktorego tesia ekainaren 22an ondoko izenburuarekin: Multilingualism in the workplace: the voice of professionals (Eleaniztasuna lantokian: profesionalen ahotsa). Van der Worp herbeheretarrak uste zuen, “herri elebiduna izanda” euskara eta gaztelania, biak erabiliko zirela enpresetan. Ingelesak ere harrituta utzi du: txikitatik ikasi bai baina lantokietan ez daude gustura langile berriek duten ingeles mailarekin.