Mindfulness para la gestión del estrés

IZEN EMATEA ITXITA. Tailerra beteta

Mindfulness arreta osoa edo arreta kontzientea izatea da.Gure buruan unez une zer darabilgun kontzienteago jakitean datza, epaitu gabe.

Tailer hau taldeko hezkuntza eta psikologia programa bat da, MBSR (MindfulnessBased-StressReduction) programan oinarritua. Kalitate estandarrak ditu eta ebidentzia zientifikoetan oinarritzen da.

Mindfulness praktikatuz, arreta hobetuko duzu, ongizatea areagotuko duzu, erresilientzia, autozaintza eta lasaitasun iturri berriak aurkituko dituzu zure bizitzan eta, gainera, zailtasunak eta arazoak eraginkortasun handiagoz kudeatzen lagunduko dizu.

Tailer honekin, denbora bat eskaini nahi dizugu, non lehen pertsonan mindfulness praktika esperimentatuz, zure bizitzan ezinegona sortzen duten barne prozesuak ezagutu ahal izango dituzun eta estres uneetan dauden egoera mental desatseginekin erlazionatzen ikasiko duzun.

Saio bakoitzean, parte hartzaileek astean zehar egin beharreko mindfulness praktikak ikasi eta gorputzari eta buruari arreta eskaintzeko modu berriak ezagutuko dituzte. Gainera, estresa hobeto ulertuko dute eta estresari aurre egiteko azalpen didaktikoak eta ariketak baliatuko dituzte.

Helburuak

• Midfulness-a eta bere praktikak ezagutaraztea.
  • Estresari emandako erantzun psikologikoa eta fisiologikoa eta estresa maneiatzeko estrategiak ezagutzea.
  • Eguneroko bizitzan midfulness-a erabiltzen ikastea.

Metodologia

2020-2021 ikasturte honetan, tailerra online egingo dugu zuzenean, BlackboardCollaborate plataformaren bitartez.Sei astetan bilduko gara gure etxeetatik bi orduz, astean egun batean, mindfulness praktikak ezagutzeko, ikasteko eta esperimentatzeko eta estresari ematen diogun erantzunean dauden mekanismoak ezagutzeko.

Datak, ordutegiak eta tokia

• Datak:
    • Urria: 20-27
    • Azaroa: 3-10-17-24
  • Ordua: 17:00etatik 19:00etara (2 ordutako saioak)
  • Tokia: On line Webex aplikazioaren bidez. Posta elektroniko bat bidaliko zaie onartutakoei, tailerrean sartzeko jarraibideekin.

Parte hartzaile kopurua: 100

Hizkuntza: Gaztelania

Irakaslea

Lucía Pérez Vela.Osasun-psikologo orokorra.Mindfulness irakaslea (MBSR Teacher at Brown University).

Harremanetarako

Helbide elektronikoa: talleres.sap@ehu.eus