Catedra UNESCO sobre Desarrollo Sostenible y Educación Ambiental de la UPV/EHU

[vc_row][vc_column width=»1/4″][vc_wp_custommenu nav_menu=»15″][us_social_links facebook=»https://www.facebook.com/milenioeuskadi?fref=ts» twitter=»https://twitter.com/ecosistemas_eus» style=»outlined_square» size=»17px» align=»center»][/vc_column][vc_column width=»3/4″][vc_custom_heading text=»HELBURUAK eta EMAITZAK» font_container=»tag:h3|text_align:left|color:%23198c49″ google_fonts=»font_family:Droid%20Sans%3Aregular%2C700|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal»][vc_column_text]

1.- EZekin zerikusia duten kontzeptuak ezagutzea.

2.- Ekosistemak eta horien EZk identifikatzea: Ekosistemen mapa eta EZen Katalogoa.

3.- EZen egungo egoera eta bilakaera aztertzea eta baita euren azken hamarkadetako aldaketaren bultzatzaile zuzen nagusiena ere, adierazle desberdinak erabiliz.

4.- Lurraldearen plangintzarekin eta kudeaketa integratuarekin zerikusia duten erabakiak hartzeko irizpideak definitzea eta tresnak eta ereduak sortzea, EZ nagusiak balioetsiz eta kartografiatuz (Gida metodologikoa) honako hauek lortzeko:

  • EZen banaketa espaziala ezagutzea.
  • Funtzio anitzeko eremuetan (EZ anizkoitzak) oinarritutako Azpiegitura Berdea proposatzea eskala desberdinetan.
  • EZen eskaintza handitzeko sinergiak eta trade-offak aztertzea.
  • EZen eskaintzaren eta eskariaren arteko gatazkak aztertzea ekintzak lehenesteko.
  • Etorkizuneko agertokiak aztertzea erantzunen aukerak identifikatzeko.

5.- EZ ikuspegia kudeaketan txertatzeko mekanismoak aztertzea:

6.- Gizarteak EZei buruz duen pertzepzioa ezagutzea: inkestak, tailerrak eta ikastaroak.

7.- EZk maila desberdinetan aztertzea: Urdaibai, Natura 2000 Sarea, Agroekosistemak, Bilbo Metropoliko Gerriko Berdea, Urola Kostako Eremu Funtzionala, Ekosistema hiritarrak, Ekosistema urtarrak.

8.- Proiektuaren emaitzak ezagutzera ematea nazioarteko, nazioko eta tokiko hedapen eta prestakuntza estrategia baten bitartez.

9.- Ikerketak sustatzea Urdaibai Biosfera Erreserban.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Cátedra UNESCO sobre Desarrollo Sostenible y Educación Ambiental