A sample text widget

2018/10/26: EHUko ZURA MASTERRA eta ESPAZIO GASTRONOMIKOEN DISENUA

Ostiralean urriak 26an, martxan dauden Eskolako Graduondoko ikastaroek guztiontzako ateak irekiko dituzte. Saioa irekiak Eskolako A3.3 gelan izango dira.

————

El viernes, 26 de octubre, los posgrados que tenemos en marcha en la Escuela, abrirán sus puertas a todas y todos. Las sesiones serán abiertas y se tendrán lugar en el aula A3.3.

9:15tatik 11:15tara EHUko Zura Masterrean Felipe Aurtenetxe eta Elena Usabiaga, Pauzark estudioatik, izango ditugu  eta 11:45tatik  13:45tara Raul Montero eta Emilio Pardo, RUE estudiotik.

————-
De 9:15h a 11:15h en el Master de Madera de la UPV tendremos a Felipe Aurtenetxe y Elena Usabiaga de Pauzark y de 11:45h a 13:45h estarán Raul Montero y Emilio Pardo de RUE.

Espazio Gastronomikoen Diseñu ikastaroan 15:00tatik 18:00tara Iñigo Viar izango dugu, “Produktu Gastronomikoen ekoizpen eta salmenta lekuak eta Espazio gastronomikoak beste kulturatan” gaiei buruz hitzegingo du. Jarraian  18:00ak eta 19:00ak bitartean Alex Mitxelenak “Etxeko sukaldatzeko eta bazkaltzeko espazio”ei buruz hitzegingo du.

————-
De 15:00h a 18:00h en el curso de Diseño de Espacios Gastronómicos tendremos a Iñigo Viar tratando sobre  “Los lugares de producción y venta de los productos gastronómicos y Los espacios gastronómicos en otras culturas” y a continuación entre las 18:00h y las 19:00h “El espacio para cocinar y comer en la casa” con Alex Mitxelena.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu