Donostiako Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU) antolatzen eta babesten dituen kultura-jardueren berri ematen du blog honek.

Kontrakoa zehaztu ezean, jardueretarako sarrera librea eta doakoa da.

------------------------------

Este blog informa sobre las actividades culturales organizadas y asistidas por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de San Sebastián (UPV/EHU).

De no especificarse lo contrario, las actividades son de entrada libre y gratuita.

------------------------------

Facebook ofiziala

Facebook oficial

2015/2/20: Alle Anderen (17:00)

Datorren 2015eko otsailaren 20an, ostirala, arratsaldeko 17:00etan, Alle Anderen (Beste guztiak) filma ikusi ahal izango da Arkitektura Eskolako paraninfoan.

Alle Anderen 2009an idatzi eta zuzendu zuen Maren Ade egileak.

Filma jatorrizko alemanerazko bertsioan emango da, espainierazko azpitituluekin.

Antolatzailea: Donostiako Goethe-Institut.

———————————

El próximo 20 de febrero de 2015, viernes, a las 17:00 de la tarde, se proyectará la película Alle Anderen (Entre nosotros) en el paraninfo de la Escuela de Arquitectura.

Alle Anderen fue escrita y dirigida por Maren Ade en 2009.

La película se emitirá en versión original en alemán, subtitulada en español.

Organizador: Goethe-Institut de San Sebastián.